Furnizorii nunții noastre

Probabil multi dintre voi nu stiti, dar m-am casatorit pe 31 August 2013, în Timișoara.

Ca orice mireasă, mi-am dorit o nuntă unică și frumoasă …si pot afirma cu adevarat că am avut o NUNTĂ ELEGANTĂ și MINUNATĂ. Asta s-a întamplat, desigur, datorită furnizorilor alesi.

Restaurantul l-am ales în luna martie 2012: Cochet Ballroom din Timișoara, dl. Ovidiu Tistea. A fost cea mai buna alegere pe care am fi putut sa o facem, sunt niste perfectionisti cu  experienta si bun gust. Ii recomand cu mult drag. Sala este minunata, mese rotunde si o atmosfera de poveste. Am avut un meniu care a combinat modernul cu traditionalul. Pe langa restaurant au si firma de evenimente, Dovis Style care mi-au facut un buchet de vis si niste aranjamente delicate si nonconformiste.

Cochet Ballroom și Dovis Style

decor nunta larisa si lucian decor nunta cochet ballroom cochet ballroom

După ce am ales data nuntii și restaurantul, am contactat fotograful pe care mi l-am dorit pentru nuntă, respectiv pe Darius Barsan de la www.13th.ro (https://www.facebook.com/pages/13thro/148535035252473).

Am fost mai mult decat incantati de colaborarea cu ei, am ras, ne-am simtit in largul noastru si pozele au iesit mai frumoase decat am fi crezut. Am facut o sedinta Love Story in joia nuntii, a urmat nunta la Timișoara si o sedinta „Trash the Dress” la Belgrad. Ii recomand cu mare drag pe cei de la 13th, sunt niste oameni minunanti, foarte buni in meseria lor iar fotografiile sunt pur si simplu…extraordinare!

13th nunta 13th poze 13th nunta larisastan

avem si poze cu ei (poate o sa se supere, dar merita sa stii cine sunt cei care ne fac amintirile frumoase).

13th darius barsan nunta13th nunta

Deoarece ne place muzica populară și ușoara ne-a fost recomandată formația Amaliei Ghine si cu drag i-am ales sa ne cante in ziua nuntii. Pe Amalia și Dani Ghine ii gasiti pe facebook (https://www.facebook.com/amalia.ghine) si multe dintre melodiile lor sunt pe youtube. Noua ne-au placut tare mult si toti invitatii noastrii au dansat toata noaptea. Alaturi de Amalia a mai cantat Bodnar Vlad iar DJ-ul a fost Darius Sbera. Oameni faini (asa cum se zice in Banat) care canta foarte, foarte bine!!! Ii recomandam cu draga inima.

amalia ghine nunta larisastan amalia ghine nunta

Invitatia noastra a fost unică, avand tema calatoriilor care a fost tema nuntii noastre. O iubim pe Anca Gindulescu de la BloomPaper ( https://www.facebook.com/BloomPaper) si o recomandam cu mare drag… Invitatii nostrii au ramas placut surprinsi de invitatia noastră.

Voua vă place? 🙂

bloom paper bloom paper invitatie

Eu nu am fost o mireasa care am avut marimile standard, dar fetele de la Salonul Mireselor Sposa Toscana din Timisoara m-au facut sa ma simt o mireasa superba care merita sa aibe rochia pe care si-a imaginat-o. Eu mi-am gasit rochia visurilor mele si vreau sa le multumesc pentru amabilitate si sfaturi. Recomand salonul cu mare drag si dragi miresici, mergeti fara nici o inhibitie.

Sposa Toscana: http://www.sposatoscana.ro/

Eu le multumesc in special Karinei si lui Ingrid! Imi sunt atat de dragi!

1452460_10151811566918149_1735097731_n

In ziua cununiei civile si nuntii, cea care m-a facut frumoasa a fost superba Sabina Cornea https://www.facebook.com/sabina.cornea?fref=browse_search. Am avut niste machiaje de vis.

sabina cornea sabina cornea machiaj

Tortul l-am facut la Cofetaria Timeea, sortimentul 3 in 1. A fost foarte bun si delicios iar aspectul a fost senzational. http://www.cofetaria-timeea-otelurosu.ro/

tort 3 in 1 cofetaria timea nunta

Verighetele pe care le vor purta toata viata le-am comandat de la Bijuteria Gia. Sunt lucrate manual si noi suntem incantati de ele.

bijuteria gia

Multumim tuturor celor care au fost alaturi de noi in ziua nuntii: familiei, invitatilor si furnizorilor!

4 comments

  1. O nunta super faina! Vorbesc din experienta, am fost prezenta 🙂

    1. Multumim Luana :*

  2. foarte frumos relatat larisa….verighetele tale sunt aproximativ identice cu ale mele…te pup

    1. multumesc mult, te pup

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

