Zumba Timisoara cu Claudiu Gutu

De cativa ani am incercat diverse sporturi ca sa fac miscare si sa ma simt bine…

Este foarte important sa faci miscare, sunt atatea articole pe DR. Google care iti spun asta. Pentru ca nu am gasit ceva la care sa merg cu drag, am renuntat sa mai incerc. Pana la urma, mersul pe jos face piciorul mai frumos si iti pune intreg corpul in miscare. Primavara/vara/toamna merg pe jos cu drag, dar acum a venit iarna si nu ma vad sa ma chinui sa merg de la job acasa pe jos …prin zapada.

De ceva timp tot am auzit ca la ZUMBA este foarte fain si distractiv…dar nu m-am interesat de mai multe.

Isa (viitoarea sotie a verisorului meu) m-a invitat de cateva ori sa merg cu ea, insa nu am reusit sa ajung. Pana intr-o seara cand am fost in Decathlon si i-am vazut live. Credeti-ma am stat 10 min sa ma uit la ei (desi poate trebuia sa ma alatur, dar imi era rusine :D) si m-a fascinat cum dansau fetele iar Claudiu si baietii erau foarte energici si zambareti.

I-am zis lui Luci, gata, de marti ma duc la ZUMAAAAAA si asa am facut. Mi-am facut rezervare pentru prima ora, m-am uitat pe site ca sa stiu programul/tarifele/si ce sa imi aduc si am inceput.

Este ceva WOW, o explozie de energie si de distractie, dans, miscari…chiar nu stii cum trece ora. Inca nu stiu foarte bine toti pasii, dar am timp sa ii invat. Claudiu, instructorul este un baiat de milioane.

Imi place zumba, merg cu drag si merita!!!

Daca va intereseaza, site-ul este acesta: http://www.zumbatimisoara.com

2 comments

  1. Multumesc mult de feedback!!! :* ❤

    1. cu tot dragul :*

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

