Pahare pentru miri si nasi

Deoarece imi place sa ma implic in evenimente, am facut paharele de nunta pentru nunta noastra si a finilor. Sunt novice… asa că nu ma criticati…prea mult 🙂

Stiluri diferite de pahare

1. Pahare miri si nasi nunta noastra (fotografie facuta in joia nuntii :D)pahare-miri-nasi-facute-handmade-acasa

Pentru realizarea lor, aveti nevoie de:

– patru pahare de sampanie (gasiti de obicei la set – 6 bucati aprox. la 30 lei).

-pistol de lipit.

-sfoara/ata de diferite culori de la mercerie (aprox. 1,5 – 2 metri pentru un pahar).

-diverse pietricele, accesorii de la mercerie.

Eu am inceput sa lipesc sfoara de la baza paharului, dar intai am facut o proba sa vad daca ajunge. Dupa ce am lipit am lipit accesoriile pentru fiecare. Sa lipiti capatul sforii ca sa nu se desfaca.

2. Pahare miri si nasi (ale finilor nostrii, pozate de un fotograf profesionist in ziua nuntii)pahare-mireasa-mire-nasa-nas-miri-handmade-pisici

Pentru realizarea lor, aveti nevoie de:

– patru pahare de sampanie (gasiti de obicei la set – 6 bucati aprox. la 30 lei).

-vopsea de scris pe sticla (pentru contur) gasiti de obicei in magazine de craft.

Deoarece ei au vrut pisicute, am gasit un sablon pe internet, am printat, decupat si lipit in interiorul si am facut conturul pe exterior. Restul am scris din suflet. Mai am suficienta vopsea pentru multe pahare.

Daca aveti nevoie de sfaturi sau de o mana de ajutor, nu ezitati sa ma contactati!

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

