Road trip Marea Neagră 2014 – partea I

Cum am ajuns la Costinesti? La Marea Neagra?

Din cauza prognozelor meteo, de fapt vremea asta capricioasa a stricat multe concedii anul acesta…dar sa va povestesc despre cele 5 zile de concediu ale noastre :).

Noi (adica eu si sotul meu) trebuia sa ne petrecem acest concediu numai in Siofok –  Balaton (v-am mai povestit eu de locatie) dar din cauza ploii si furtunilor ne-am hotarat sa mergem la mare. Singura cazare pe care o stiam era in Costinesti (sora mea a stat anul trecut la acolo) si  luni seara la 21:00 am plecat din Timisoara…spre mare :).

Va atasat o rima de vacanta cand eram spre iesire din Timisoara, postata evident pe facebook :D:

Vremea de la Balaton s-a stricat
Planurile noastre s-au schimbat
Catre Marea Neagra am plecat 🙂

Ne-am hotarat sa mergem cu masina pe traseul: Timisoara-Lugoj-Deva-Sibiu-Brasov-Ploiesti-Bucuresti-Constanta- Costinesti. In total 785 km parcursi intr-o noapte.

Este destul de greu sa mergi noaptea cu masina, mai ales cand nu esti obisnuit cu faza lunga a soferilor (urat!). Nici nu stiam ca vom calatori, asa ca nici nu eram odihniti si ziua aia am pierdut-o cu diverse cumparaturi.

Pana la Lugoj drumul a fost liber si am avut o supriza placuta sa gasim deschisa o mica portiune de autostrada de la Lugoj pana aproape de Faget.  Din pacate in fata noastra erau cateva tir-uri, asa ca nu am putut depasi, a trebuit sa stam in spatele lor. Însa, de la Deva am mers pe austostrada pana la Sebes (daca nu gresesc) si in rest pe drumuri nationale. La Sibiu am facut o pauza si am luat micul dejun la Subway, era deschis doar de doua zile :). Ne-a prins bine aceasta pauza.

Serpentinele de la Brasov ne-au trezit pe amandoi dar si aerul rece de munte. De la Ploiesti este autostrada pana la Bucuresti. Dimineata eram ajunsi in Bucuresti iar pe la 7:30 a.m. eram pe Autostrada Soarelui.

Pana aici am mers foarte bine, eram veseli insa soarele de dimineata vroia sa ne adoarma dar nu ne-am lasat. Am oprit la benzinarie, am mancat si am povestit intens pana in Constanta cand GPS-ul nu a recunoscut o iesire de pe autostrada si am mers pana in port :). De acolo am mai avut aprox. 30 km de parcurs pana in Costinesti…

Rima de vacanta dupa calatoria cu masina:

Greu ii drumul pan’ la mare
12 ore in miscare
In sfarsit noi am ajuns
Ca sa ne cazam ne-am dus
Si urmatorul pas e clar
Baie, baie iar si iar!!!