Road trip Marea Neagră 2014 – partea I

Cum am ajuns la Costinesti? La Marea Neagra?

Din cauza prognozelor meteo, de fapt vremea asta capricioasa a stricat multe concedii anul acesta…dar sa va povestesc despre cele 5 zile de concediu ale noastre :).

Noi (adica eu si sotul meu) trebuia sa ne petrecem acest concediu numai in Siofok –  Balaton (v-am mai povestit eu de locatie) dar din cauza ploii si furtunilor ne-am hotarat sa mergem la mare. Singura cazare pe care o stiam era in Costinesti (sora mea a stat anul trecut la acolo) si  luni seara la 21:00 am plecat din Timisoara…spre mare :).

Va atasat o rima de vacanta cand eram spre iesire din Timisoara, postata evident pe facebook :D:

Vremea de la Balaton s-a stricat
Planurile noastre s-au schimbat
Catre Marea Neagra am plecat 🙂

Ne-am hotarat sa mergem cu masina pe traseul: Timisoara-Lugoj-Deva-Sibiu-Brasov-Ploiesti-Bucuresti-Constanta- Costinesti. In total 785 km parcursi intr-o noapte.

Este destul de greu sa mergi noaptea cu masina, mai ales cand nu esti obisnuit cu faza lunga a soferilor (urat!). Nici nu stiam ca vom calatori, asa ca nici nu eram odihniti si ziua aia am pierdut-o cu diverse cumparaturi.

Pana la Lugoj drumul a fost liber si am avut o supriza placuta sa gasim deschisa o mica portiune de autostrada de la Lugoj pana aproape de Faget.  Din pacate in fata noastra erau cateva tir-uri, asa ca nu am putut depasi, a trebuit sa stam in spatele lor. Însa, de la Deva am mers pe austostrada pana la Sebes (daca nu gresesc) si in rest pe drumuri nationale. La Sibiu am facut o pauza si am luat micul dejun la Subway, era deschis doar de doua zile :). Ne-a prins bine aceasta pauza.

1

Serpentinele de la Brasov ne-au trezit pe amandoi dar si aerul rece de munte. De la Ploiesti este autostrada pana la Bucuresti. Dimineata eram ajunsi in Bucuresti iar pe la 7:30 a.m. eram pe Autostrada Soarelui.

2

Pana aici am mers foarte bine, eram veseli insa soarele de dimineata vroia sa ne adoarma dar nu ne-am lasat. Am oprit la benzinarie, am mancat si am povestit intens pana in Constanta cand GPS-ul nu a recunoscut o iesire de pe autostrada si am mers pana in port :). De acolo am mai avut aprox. 30 km de parcurs pana in Costinesti…

Rima de vacanta dupa calatoria cu masina:

Greu ii drumul pan’ la mare
12 ore in miscare
In sfarsit noi am ajuns
Ca sa ne cazam ne-am dus
Si urmatorul pas e clar
Baie, baie iar si iar!!!

După 12 ore ….am ajuns la Vila Bujorel in Costinesti 🙂

One comment

  1. […] Spre Marea Neagră […]

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

