Moieciu de Sus din județul Brașov

Am terminat de vizitat Castelul Bran pe la ora 19:30 iar la ora 20:00 am plecat din comuna Bran. Cazarea o aveam în satul Moieciu de Sus, din comuna Moieciu, județul Brașov. Satul Moieciu de Sus este situat la 10 km de comuna Bran. Pe drumul spre Moieciu de Sus am trecut prin Moieciu de Jos și prin satul Cheia, așa că dacă nu v-ați făcut rezervare, vă veți găsi cazare pentru că sunt foarte multe pensiuni în zonă.

4moieciu

Sunt foarte multe oferte de pensiuni pe internet, la prețuri foarte accesibile – între 50 – 100 lei/noapte – …așă că este greu să te decizi. Pentru noi a fost simplu: am vrut un preț mic, baie în cameră iar peisajul văzut din cameră să fie frumos.Drumul de la Bran pană la Moieciu de Sus îl faci aproximativ în 20 de minute, pentru că un sens de drum este plin de gropi. Totuși, vă recomand să parcurgeți acești kilometri și să vă bucurați de peisajele de munte.

2moieciu

Pe drum am văzut paraul Moieciu si două cascade frumoase.

1moieciu 3moieciu

În Moieciu de Sus pensiunile nu sunt înghesuite, peisajele sunt minunatate, respiri aer curat de munte și poate ai norocul să treacă raul Moieciu prin curtea pensiunii unde esti cazat.

5moieciu

6moieciu

Fiind sfarsit de august, seara a fost racoare dar mi-a placut.

7moieciuPensiunea unde ne-am cazat, 50 lei/noapte pentru două persoane.
10moieciu 11moieciu

Dimineața ne-a trezit la poalele munților, fără agitatia din orase și ne-am bucurat de peisajele frumoase.

8moieicu

9moieciu

5 comments

  1. […] Comuna Moieciu de Sus, județul Brașov […]

  2. Luana Murgu · · Reply

    Super pret.

    1. Da, am platit foarte putin. S-a meritat sa stam acolo 🙂

  3. […] ne-am făcut bagajele și am plecat din Moieciu de Sus spre Transfăgărășan. Am trecut prin localitatea Rucăr, drumul are multe serpentine dar poți […]

  4. […] și Lacul Roșu, Sovata, Sighisoara, Cetatea Rupea, Brașov, Poiana Brașov, Castelul Bran și Moieciu de Sus. Toate locurile ne-au fascinat și am fi vrut să ramanem mai mult. Ultimul obiectiv rămas […]

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

