Distracția e garantată cu Toyota Aygo

Nu pot să cred că a trecut un an de când am primit cadou mașina perfectă.  Eu îi spun Fun Aygo, pentru că nu pot rezista să nu zâmbesc când o văd. E mică, simpatică iar culoarea roșie alături de design-ul inovativ îi dă un aspect studențesc care mi se potrivește de minune. M-am gandit să aniversăm primul an petrecut împreună la un picnic, iar  Aygo a mea să facă pe DJ-ul.

Am început să pregătesc coșul cu bunătăți pentru picnic și între timp îmi veneau în minte tot felul de povești pe care aș putea să vi le spun despre primul an petrecut împreună.

Povestea noastră a început cu mici greutăți, deoarece eu eram începătoare însă mașina mea Aygo m-a ajutat foarte mult și m-am obișnuit destul de repede să o conduc. A fost un real ajutor camera retrovizoare pentru o manevrare mai ușoară, în special la parcări. Cred că am enervat toți vecinii, în special batraneii pentru că la început plecam brusc de pe loc și cu muzica dată tare…dar dacă se poate, de ce nu?

Ca să nu îmi accidenteze nimeni mașinuta, mi-am pus zece semne de începător, două semne serioase, regulamentare și restul colorate, avand tot felul de inscripții haioase. Nu aș fi vrut să ajung la doctor cu ea, aveam noi alte planuri în timpul săptamanii și în weekend…dar așa s-a făcut și remarcată în oraș. În trafic deja mulți șoferi mă cunosc. Da, eu sunt fata aceea care are muzica dată tare și care, deși nu are voce, cantă tot ce aude la radio…este mult mai distractiv să canți în mașină decat sub duș.

Oricum, cel mai distractiv weekend a fost acela în care trebuia să mă întalnesc cu prietenii în alt județ pentru a petrece un sfarsit de săptamană cu grătare, corturi și muzică bună. Eu mi-am uitat GPS-ul acasă și împreună cu Toyota Aygo ne-am băgat pe tot felul de drumuri necunoscute însă, într-un final am ajuns cu bine la destinație. Aygo a fost DJ, pentru că am putut conecta smartphone-ul la sistemul multimedia x-touch. La plecare toți prietenii mei tot spuneau că vor și ei așa o mașină.

aygo8

Avem deja un an împreună, Aygo face parte din viața mea în fiecare zi. Am grijă de ea, o îngrijesc și nu cere foarte mult de mancare. Toți prietenii mei o iubesc și face senzație la orice petrecere, toți vor să îi ducem acasă.

Aygo, cu tine distracția este garantată în orice moment, mă distrez de minune doar în compania ta! La Mulți Ani nouă, Fun Aygo a mea! Aștept cu nerăbdare urmatorii ani împreună!

Articol scris pentru SuperBlog2014.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

