Daca n-ar exista epilarea….ar trebui sa ne îmbracam ca in secolul al XX-lea

În zilele noastre, epilarea este foarte importantă pentru aproape toate femeile din lume. Am fost interesată să aflu istoria și să aflu perioada de cand femeile au început să se epileze.

Femeile au purtat mereu haine care le-au acoperit tot corpul, rochii și fuste lungi, incat doar fata, capul si mainele de la cot in jos se vedeau și nu aveau nevoie să se epileze. Însă, aproximativ în anul 1925 au început să apară fustele scurte, în 1946 au apărut bikini și în 1965 mini-jupul. Odată cu aceste schimbări, femeile au fost nevoite să aibă grijă tot mai mult de aspectul exterior și să se epileze.

Acum poți să te epilezi tradițional (cu lama), cu ceară sau să încerci epilarea definitivă.

Pana de curand am preferat epilarea cu ceară, atat la salonul de cosmetică cat și acasă. Preferam în principal epilarea cu ceară deoarece este una din cea mai eficiente modalități de îndepartare a părului nedorit de pe corp. În plus, metoda este durabila, firul de păr crește în aproximativ trei săptamani. Totuși, deoarece am o piele sensibilă, au fost situații cand mi-au apărut iritații pe corp. Deși mergeam de cateva luni la aceași salon de cosmetică, și nu am avut nicioadată probleme, cu trei zile înainte de nuntă mi-au ieșit iritații pe mana și am trecut prin clipe de coșmar.

De atunci, am fost interesată să aflu mai multe despre epilarea definitivă și apartele pentru epilare definitivă.

Aparatul de epilare definitivă IPL pe care doresc să îl achiziționez este Silkn Glide. M-am informat și am citit că epilatorul Silk’n Glide este cel mai avansat dispozitiv de indepartare a parului fabricat pentru uz casnic existent pe piata si ofera rezultate care în trecut erau obtinute numai în cabinetul unui medic. Epilatorul Silk’n Glide ofera pana la 50.000 de impulsuri cu o dimensiune punct care trateaza 3 cm². În plus, este și recomandat de medici. Silk’n Glide este aprobat de FDA si a fost testat de dermatologii și chirurgii de top din EU care au confirmat faptul ca epilatorul Silk’n Glide poate fi folosit în conditii de siguranta, este usor de folosit și foarte comod, acesta oferind epilarea definitivă în intimitatea propriei locuințe.

33333

Cu siguranță, aparatele de epilare definită au cucerit femeile și în viitor cred că vor fi folosite de tot mai multe femei din toată lumea. Momentan atat procedurile cat și aparatele au un preț mai ridicat decat celelalte metode de epilat însă în timp îți amortizezi investiția și te poți bucura de un corp catifelat.

Articol scris pentru SuperBlog 2014.

4 comments

  1. Mult succes, inspiratie si spor la scris!

    1. Multumesc frumos. Articolul acesta pentru SuperBlog mi s-a parut cel mai greu de scris. Te pup si sunt curioasa de ce locatie vei scrie…

  2. Vali Crintea · · Reply

    frumos titlu

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

