Televizorul, mereu prezent în casa mea

Încă din anul 1929 de cand a fost vandut primul televizor, cred că nimeni nu își imagina locul pe care acesta îl va avea în viitor. La început a fost un produs adresat persoanelor înstărite, a fost implicat în numeroase lupte politice, însă a adus și multă bucurie pe fețele celor care au avut șansa să îl privească, devenind în timp un lucru indispensabil pentru viața de zi cu zi și care este prezent aproape în fiecare casa. De la știrile de zi cu zi pană la show-urile de divertisment, are puterea de a ne atrage atat de mult în lumea televiziunii, încat nu ne putem dezlipi de langă el.

Nimeni nu și-ar fi închipuit că vom putea schimba programele de la distanță, că vom avea atatea programe din care sa alegem sau că va avea un design atat de atractiv. Oricum, cred că nici Karl Benz nu și-ar fi închipuit vreodată mașina în forma pe care o are astăzi sau Alexander Graham Bell nu și-ar fi putut imagina telefonul ca fiind dispozitivul care este în prezent. Suntem într-un continuu proces de evoluție tehnologică, lucrurile nu mai sunt mofturi ci devin necesități.

Când m-am nascut, am avut un televizor alb-negru. La fel ca televizorul pe care îl aveam, eram și eu mică, la început, noroc cu familia mea care m-a crescut și a avut grijă de mine. Timpul petrecut împreună era important iar la televizor ne uitam pentru a afla știrile importante sau la ne uitam la filmele frumoase romanești, îmi aduc și acum aminte de filmul Veronica.

article-2014374-0cff397f00000578-99-468x364

Sursa

Am crescut și au apărut televizoarele color, cu tub mare care aveau butoane. Mă uitam cu prietenii mei la desene animate și atunci lucrurile din viața mea au început să prindă contur.

ne-uitam-la-desene

Sursa

După cativa ani, au apărut și televizoarele color cu telecomandă. Eu eram în perioada adolescenței, în care am învățat multe și am trecut prin diverse întamplari frumoase cu prietenii mei. Ne uitam la filme, la emisiuni și timpul petrecut împreună trecea foarte repede.

imagesK4RQBEWL

Sursa

Acum, sunt o persoană adultă, căsătorită dar și televizorul din viața mea a evoluat mult. Împreună cu soțul meu ne uităm la televizorul nostru smart tv care ne face viața mai frumoasă și colorată.

4c9886eea2f1b

Sursa

Fiind într-o continua evolutie, nu m-am gandit cand am cumparat televizorul meu LED anul trecut, că cele UHD se vor ieftinii atat de tare pană în acest an, însă rapiditatea schimbarilor și  ieftinirii noilor tehnologii cat și concurența acerbă între producatori fac durata de viață a unui televizor din ce în ce mai scurtă.

Dacă bunicul meu a avut un televizor color timp de 16 ani, mă îndoiesc că vreun televizor actual va mai prinde vreodata un ciclu de viață atat de lung pentru că, nu peste mult timp va ieși pe piață unul mai SMART, mai subțire sau mai economic, însă indiferent de ceea ce va fi pe piață, ne vom aduce mereu aminte de primele televizoare.

Acum, vrem să ne mai achiziționăm un televizor pentru sufragerie, unul mai mare decat ce avem, așa că acum suntem iar în cautari, oferte, prețuri și caracteristici tehnice. Noroc cu internetul care te ajută să identifici usor ce îți dorești. Am primit recomandări bune pentru magazinul MarketOnline.ro.

monline_1

Am studiat ofertele de pe site și aceste televizoare ne plac. După multe căutări, ne-am hotarat la acest televizor Led Samsung 3D, fiind mai mare decat televizorul pe care îl avem acasă și recunoștem că suntem fani Samsung.

samsung-h6200-1

Acest televizor are 139 cm, procesor quad core și aplicația Smart View . Putem să ne uităm la filme direct de pe hard disk sau de pe stick deoarece are USB. Pretul poate fi achitat chiar și în rate. De abia aștept să îl comandăm și să fie atracția sufrageriei noastre.

Nu știu cum voi fi sau ce televizoare inteligente vom avea peste zece ani, însă momentan mă bucur de acestea și de această perioadă din viața mea.

Articol scris pentru SuperBlog 2014.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

