Team building la Straja

Mi-e dor de zilele de concediu sau măcar de un week-end plin de distracție. De curând, la birou, ne-am mărit echipa și plănuim să mergem într-un team building, necesar pentru a ne cunoaște și pentru a ne relaxa în aer liber. Deoarece eu sunt o bună organizatoare în materie de călătorii, am primit sarcina să aleg o locație relativ aproape de Timișoara, în care să putem face ceva inedit.

După cateva cautări intense pe internet și în funcție de recomandări și sugestii, am decis să aleg stațiunea Straja, deci să facem un team building la Straja. Statiunea Straja este localizată în județul Hunedoara, la o altitudine de 1445 de metri, în inima Munților Valcan, în zona Valea Jiului, la aproximativ 8 km de orasul Lupeni și la doar 174 km de Timișoara.

În funcție de localizare, prețuri și facilități, am ales să fac rezervarea la Vila Alpin, ideală pentru o vacanță în Straja. Pagina de internet a vilei este plină de informații folositoare. Așa am aflat că este situată la 50 metri de telescaun, are restaurant propriu, un centru de inchirieri echipament sportiv, apă caldă permanent, sală de conferință și internet wireless. În plus oferă un tur virtual, pentru a ști la ce să te aștepti cand ajungi acolo. Am observat că pe pagină este menționat că la cerere se pot organiza activitati de: rafting, tiroliana, escalada, paint ball.

După alte cautări, am aflat că există și un Parc de aventură în Straja, o nouă atracție a stațiunii. Este situat la câteva minute de mers pe jos de la Vila Alpin. Nici eu, nici colegii mei nu am mai fost într-un astfel de parc, dar ni se pare potrivit pentru team building-ul nostru. Mă gândesc la ceva periculos dar foarte palpitant.

De ce aș vrea să am parte într-un parc de aventură?

  • ORGANIZARE ȘI PERSONAL SPECIALIZAT

Administratorul parcului să aibă experință și să aibă personal angajat special pentru acest parc. Personalul să fie specializat, să știe să dea primul ajutor și să îți inspire încredere că sunt acolo să te ajute în caz de nevoie. Eventual să existe un echipament și să ți se facă un instructaj specific.

  • DIFICULTATE, SIGURANTA ȘI DISTRACȚIE

Cu siguranță aș vrea să am ce povesti pe blog cand mă întorc, așa că pe langa adrenalina pe care sigur o voi simți, aș vrea să fie probe palpitante, trasee inedite care să mă pună la încercare. Totuși, indiferent de toate aceste aspecte, siguranța primează.

  • ORIGINALITATE ȘI TRASEE INEDITE

Poate mi-ar fi frică la început să mă cațăr în copaci sau să fac alte activități extreme, însă dacă amenajarea parcului este inedită, teama va scădea din intensitate și spiritul de aventură va crește. Cât despre emoții, voi avea cu siguranță, însă vreau să am parte și de senzații tari. O să am nevoie de mult curaj însă alaturi de colegi va fi foarte bine.

Pe lângă distracția asigurată de parcul de aventură, vom putea face plimbări în stațiune și vom vizita Schitul Straja. Dacă va ninge, va fi locul ideal pentru colegii care vor vrea să schieze. Sunt 12 pârtii de schi: Pârtia Straja, Lupului, Lupului II, Canal, Canal II, Constantinescu, Sfantu Gheorghe, Mutu, Soarelui, Telegondola, Vf. Straja și Partia pentru începători. Toate pârtiile sunt echipate cu instalație de transport pe cablu, însă doar cinci au și instalație de nocturnă. Cea mai lungă este Pârtia Straja, care măsoară 8,1 kilometri.

În speranța că v-am făcut poftă de puțină adrenalină, vă aștept cu impresii și recomandări!

Articol scris pentru SuperBlog 2014!

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

