Spaima microbilor sunt produsele din hartie

Cine sunt eu? Eu sunt un microb inteligent, interesat de analiza oamenilor, bacteriilor și virușilor din jurul meu. Sunt foarte activ în viața acestora, analizez comportamentul și în special igiena lor. Ador să îmi petrec timpul în prosoapele textile din bucătăria și din baia lor. Vizitele mele sunt scurte în viața unei familii, deoarece prin intermediul mâinilor oamenilor călătoresc des. De obicei nu raman mult la o persoana pentru că, datorită igienei necorespunzătoare, ajung mereu în alt loc.

Aș vrea să vă povestesc acum despre gazdele mele, sunt oameni harnici, cu școală și chiar simpatici. Îmi place mult la ei, deoarece îmi fac mediul mai adecvat și prietenos. Să vă spun puțin despre călătoria mea, cum ajung din baie în bucătărie și de pe maini în diverse locuri.

De obicei, îmi încep activitatea din baie. Sunt puțin supărat și nervos pe hârtia igienică pentru că nu am reușit să o cuceresc. Au încercat alți microbi, dar fără succes, suprafața ei nu ne priește și ajungem să ne stabilim în alte locuri. Oricum, baia este folosită des de oameni și distracția începe de la spălatul mâinilor. Unii ignoră spălatul pe mâini cu desăvârșire, alții se spală cu indiferență iar alții acordă totuși timp și răbdare acestui ritual. Să știți că eu râd de oamenii care nu acordă importanță spălatului pe mâini, deoarece ei mă ajută să trăiesc. Când se șterg pe mâini, foarte multe persoane nu folosesc prosoape pliate din hârtie, ci folosesc prosop textil, care este preferatul meu. Sunt fericit pentru că, aproape mereu, acel prosop textil folosit pentru ștergerea mainilor, stă mult în baie și împreună cu frații mei microbii ne-am așezat corturi în el.

Dacă nu ajung în prosopul textil din baie, stau pe mâna omului care mă plimbă în interiorul casei, la lucru și în oraș. Ador să îmi petrec timpul în bucătăria de acasă. Din păcate pentru mine, multe familii au început să șteargă farfuria cu un prosop din hartie dar în continuare unii folosesc tot prosoape textile. Este un adevarat spectacol pentru microbi, atunci cand vedem că, după ce au șters farfuriile cu prosoape textile, șe șterg la gură sau pe mâini și atunci, avem ocazia perfectă să facem o bubiță pe fața sensibilă a oamenilor și să ne distrăm pe seama lor.

Mă distrez teribil când oamenii folosesc băile din locurile publice. Acestia cred că sunt în siguranță când folosesc uscătoarele de mâini, dar acest lucru este complet greșit. Când oamenii folosesc uscătoare de mâini, pentru mine, un simplu microb, senzația este ca în parcurile de distracție, deoarece acestea mă răspândesc odată cu aerul cald în atmosferă.

Oamenii sunt atât de naivi, încât nu realizează că noi, microbii, suntem peste tot. Singura noastră amenințare sunt anumite produse de igienă și curățenie folosite de oameni ca să ne elimine. În plus, trebuie să avem grijă și la producătorii de hartie igienică și producătorii de produse din hârtie în general, pentru că produsele lor devin din ce în ce mai apreciate.

Dacă oamenii vor folosi în continuare uscătoare de mâini şi prosoapele clasice din material textil, acestia nici nu vor realiza că suntem pe ei sau în casele lor. Ca să ne fie greu să ajungem la oameni, aceștia ar trebui să folosească doar hârtie de unică folosinţă pentru ștergerea mâinilor.

Oricum, mă declar inamicul produselor din hârtie, deoarece acestea apără oamenii de microbi, viruși și bacterii!

Articol scris pentru SuperBlog 2014!

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

