Sănatatea este cea mai importanta

În fiecare dimineața, mă trezesc fericită pentru că atât eu cât și membrii familiei mele suntem sănătoși. În acest moment al vieții mele sunt liniștită și mă bucur de viață, deoarece eu sunt sănătoasă și nu am avut niciodată o problemă gravă de sănătate. Nici nu vreau să îmi imaginez, că în orice moment al vieții noastre, în doar câteva zile poate chiar ore, viața ni se poate schimba.

Relativ recent, o parte din prietenii mei cei mai buni, care sunt de vârsta mea, au trecut prin clipe grele alături de familiile lor, deoarece unii din părinți s-au îmbolnăvit. Din acel moment, te schimbi, devii altă persoană, mult mai matură și care trebuie să ia decizii. Din momentul în care apare o problemă de sănătate în familie, nu te mai interesează ce telefon inteligent a ieșit pe piață sau dacă sunt reduceri la biletele de avion, ci încerci să faci și imposibilul ca persoana iubită să se recupereze, să fie sănătoasă. Sunt familii care și-au vândut apartamentele, toate bunurile materiale pentru a face rost de bani de operații pentru familie. În acel moment, realizezi că poți să ai de toate, dar fără sănătate nu ai nimic.

Știti ce este ciudat? Că până nu ne lovește, nu ne interesează. Trăim cu ideea că NOUĂ nu ni se poate întampla, iar atunci când ți se întâmplă, te învinovățești că nu ai fost precaut.

Soțul meu are încheiată o asigurare privată de sănătate, însă eu nu. Acum ceva timp, mă gândeam că o să irosim banii în fiecare lună și POATE, nu vom beneficia de nimic. Însă,mă gândesc dacă totuși vom avea nevoie? Dacă se întamplă ceva, vom avea banii necesari pentru tratamente?

Informându-mă despre diversele tipuri de asigurări private de sănătate de pe piață, mi-a atras atenția Asigurarea medicală internațională de la MediHelp International. MediHelp International este unul din principalii furnizori de asigurari private de sănătate și asigurări medicale internaționale din Europa Centrala și de Est fiind prezent pe piață din anul 1999. Aceștia au dezvoltat propriile planuri de asigurări, care se adresează atât persoanelor fizice, cât și companiilor.

MediHelp-logo-2012-298x300

Sursa

Cel mai important beneficiu al asigurărilor de sănătate MediHelp, consider că este acoperirea europeană și/sau internațională. Este foarte important deoarece unele operații nu se fac în țară iar costurile în străinătate sunt foarte mari.

Alte beneficii:

11

Cel mai nou produs al MediHelp se numește MediHelp Superior PlanAcesta oferă cea mai mare limită de acoperire de pe piață din prezent, respectiv de 2,5 milioane de euro pe an. Dacă alegi acest plan, ai posibilitatea să alegi țara în care poți beneficia de îngrijire medicală.

Acestea sunt principalele caracteristici ale planului de asigurare medicală internationala MHS:

222

O asigurare de sanatate asigură liniștea sufletească și oferă protecție pentru că acoperă partea financiară în cazul unei probleme de sănătate. Poți achizitiona o asigurare de sanantate de la MediHelp International platind o prima lunara care poate fi acoperita integral sau partial de catre angajator. Daca alegeti sa nu va luati asigurarea de sanatate prin intermediul companiei dumneavoastra, o puteti achizitiona individual, alegand unul dintre planurile de asigurare existente. Asigurarea de sanatate privata de la MediHelp ofera acoperire nu numai pentru situatiile neasteptate, precum urgentele, dar poate acoperi si investigatii preventive precum mamografii de rutina sau vizite anuale la medic.

Așa cum plătim asigurare suplimentară pentru mașină, casă, de ce nu aș aloca o parte din bani pentru sănătatea mea și a familiei? Nu mă pot baza pe sistemul de sănătate de stat, chiar deficienţele sistemului sanitar din România, precum lipsa medicamentelor dar şi a aparaturii medicale performante, condiţiile groaznice din spitalele noastre sau timpul foarte mare de aşteptare pentru tratamente, mă determină să închei o asigurare privată. Din dorinţa de a fi tratată cu mai multă atenţie şi seriozitate, prefer să plătesc o sumă de bani care să îmi asigure sănătatea.

M-am convins că este absolut necesar să închei o asigurare privată de sănătate cat mai repede. Voi putea avea acces la standarde medicale de top, voi fi liniștită deoarece este o investiție pe termen lung dar în caz de boală voi avea acces la serviciile medicale necesare la orice spital din Europa sau în funcție de asigurare în întreaga lume.

Cu siguranță o asigurare privată de sănătate îmi va asigură liniștea sufletească. Voi aveți încheiată o asigurare privată de sănătate?

Articol scris pentru SuperBlog 2014.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

