Arad

Vroiam să continui șirul povestirilor din orașele vizitate de mine din tară și am tot cautat poze din Arad si nu am gasit 🙂 Se pare ca nu avem nicio poză cu orasul in care am fost de atatea ori, prin care am trecut, in care am fost cazata si in care avem prieteni. De ce? Nu stiu…

Asa ca, pentru ca mi se pare efectiv URAT sa nu am poze din Arad am decis ca primul weekend pe care il avem liber, mergem sa vizitam macar cateva obiectivele turistice din Arad si anume Cetatea Arad, Turnul de Apă, Palatul Administrativ și Palatul Cultural si cateva biserici. Stradul Neptun il lasam pentru vara anului viitor :).

O sa revin cu update 🙂

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

