Visez la Bora Bora

Ador să călătoresc și iubesc enorm călătoriile. De fapt, cine nu le adoră? De obicei când sunt obosită, îmi imaginez că am plecat în vacanță. Visez cu ochii deschiși că mă relaxez pe o plajă pustie din Bora Bora. Dar nu visez numai la Bora Bora, ci și la insulele Hawaii și la alte locații exotice. Momentan visez la o insula numai a mea, măcar pentru o săptămana, pe spațiul căreia să mă deconectez complet de banalități zilnice și de stresul din oraș.

Deoarece concediile din această vară s-au terminat și iarna se face simțită, vă propun o provocare legată de călătorii. Ce ziceți? Acceptați provocarea?

Aceasta constă în enumerarea unei destinații în care nu ați mai fost până acum, dar la care visați cu ochii deschiși. Nu exista limite financiare, însă trebuie să vă argumentați foarte bine alegerea. Nu este așa de simplu pe cât ați crede. M-am gandit mult la destinația dorită, deoarece eu aș vrea să vizitez toata lumea însă pentru această provocare am ales o vacanță exotică și anume insula Bora Bora.

10477917_784927178225175_551380590012095665_n

Aflată în Pacific, mai bine zis în Polinezia Franceza, Insula Bora Bora este înconjurată de o laguna și de un recif de corali. Sigur că mi-ar plăcea să văd și alte destinații exotice și sunt convinsă că există insule mai frumoase decât Bora Bora, dar vacanța asta ar fi extraordinară, sunt convinsă de asta! Aici am fi mers în luna de miere dacă ne-ar fi permis bugetul. Oricum merită să mergi măcar o dată în viață într-o locație exotică.

Nu cred că sunt singura care crede că Bora Bora este o locație minunată fiind o insulă cu plaje întinse și apa turcoaz. Închid ochii acum, încet și îmi imaginez că suntem pe insulă, după un zbor de o zi și jumătate. Am aterizat pe insulă iar aeroportul ne-a surprins ca e mic, dar intens circulat. Pana la locul de cazare am mers cu transportul în comun. Ne-am cazat într-un bungalow iar în jurul nostru vedem doar apă. E liniște și mă gândesc la cate lucruri putem face aici. Priveliștea este uimitoare, senzația când te dai jos din pat și vezi prin podeaua transparenta peștii cum se uită la tine, sau pe geam vezi munții răsărind din apă. Așa ceva nu vezi oriunde…
După ce ne-am odihnit, suntem programați amândoi la masaj și nu ne mai gândim la nimic de acasă, ne bucurăm de muzica liniștitoare și de mirosuile îmbietoare. După accea, am închiriat un elicopter și am zburat deasupra insulei. Priveliștea văzută de sus este greu de descris, peisajele par că se scufundă unul în altul. Deoarece vrem să profităm de fiecare moment pe insulă, ne-am programat pentru windsurfing, jetskiing, scuba dive, inot și snorkeling printre pesti viu colorati si corali. Desi sunt o fricoasă, nu mi-a fost frică de nimic, am vrut să fac de toate. Ne-am petrecut timpul împreună atat ziua cat si seara. Seara eram cateodata singuri pe plajă, cinam sau ne distrăm în diferite locații de noapte.
Couple Enjoying Late Meal In Outdoor Restaurant
În ultima zi pe insulă, am fost la gradina zoologica din Bora Bora. Am înotat alaturi de rechini domesticiti si alaturi de pisicile de mare. De necrezut, nu-i asa? La plecare, soțul meu mi-a dăruit cel mai frumos suvenir, niște perle prețioase, perlele fiind renumite pe insulă. Pentru cei dragi am cumpărat statuetele tiki, despre care se crede ca tin la distanta spiritele rele și scoici de diverse marimi si culori. Acestea îmi vor aminti mereu de săptamana noastră perfectă.
10341629_769080496476510_6366489641727120520_n
Am deshis ochii și din păcate am revenit la viața de zi cu zi din Timișoara dar cu gândul eram tot la Bora Bora. Din cauza destinatiei atat de indepartate, am căutat oferte turistice despre această locație incredibilă pe CND Turism – Vacanțe Speciale. Prețurile au rămas la fel de mari cum le știam însă nimeni nu ne poate interzice să visăm sau să admirăm pozele de pe internet. Poate, mai devreme sau mai târziu, voi ajunge acolo, trebuie doar să îmi doresc foarte mult!
Ați aflat acum care este locația care îmi provoacă mari emoții și dorințe ascunse. Sunt foarte curioasă care este destinația voastră de vis sau de ce nu, destinațiile voastre exotice. Așa că, propun să vină vacanța mai repede odată cu comentariile voastre!
Drum bun, prieteni călători!
Articol scris pentru SuperBlog 2014.
2 comments

  1. Eu visez sa merg in Maldive…

  2. Luana Murgu · · Reply

    Visez cam de multisor la Machu Picchu. Sper ca visul tau sa devina realitate mult mai repede.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

