Parfumul meu preferat

„O femeie fără parfum e o femeie fără viitor” (Coco Chanel) sursa

De fiecare dată cand am avut parte de un moment important in viață sau sunt plecată în călătorii, asociez acel eveniment cu un miros care să reprezinte și să marcheze acel moment important din viața mea. La fel ca albumele de fotografii, mirosurile fac parte din amintiri. În funcție de zi, folosesc parfumuri care să îmi aducă aminte de momente frumoase din viața mea.

În urmă cu opt ani, înainte să îl cunosc pe soțul meu m-am îndrăgostit de un parfum. Pe vremea aceea, eram adolescentă, avand foarte puțini bani de buzunar, încat nu imi permiteam să imi cumpar parfumuri originale. Într-o zi frumoasă de toamnă a venit la noi în vizită o mătușă din străinătate și i-a adus mamei mele un cadou și anume parfumul Dolce&Gabbana Light Blue. Pentru că mama mă iubește mult și mă răsfată la fel de mult, mi l-a dăruit mie. Mirosul lui m-a cucerit pe loc și mă cucerește și acum.

1011536_647804875232050_93260294_n

Sursa

În aceași perioadă, l-am cunoscut și pe soțul meu. Mereu cand ieseam în oras, ma parfumam cu Light Blue și mereu îmi spunea că miros senzațional și mi se potrivește de minune. De atunci, la fiecare aniversare sau moment important din viața noastră, îmi dăruiește acest parfum, deoarece este siguranță parfumul meu preferat, care îmi aduce mereu amintiri frumoase și zambetul pe buze.

Parfumul Doce&Gabbana Light Blue inspira o promisiune a unei călătorii pe un taram de vis, plin de arome feminine, proaspete, care te poarta într-un univers minunat sicilian. Te atrage și te cucerește ca și buchetele de flori încantatoare și te transpune într-un parfum al iubirii. Eu consider că este esența perfecta a unei zile de vară. Este un parfum floral-fructat, avand accente puternice de citrice si note lemnoase de baza.  Eu îl folosesc intens vara, dar îl folosesc și în sezonul rece pentru a-mi aminti de principalele atracții ale sezonului cald. După ce te parfumezi, simți arome proaspete, fructate, de lamaie, si mar, indulcite de tonuri florale de iasomie si trandafir, dar și aromă lemnoase de mosc, ambra si cedru. Recipientul parfumului are un aspect proaspat, în nuante fresh, acvatice, de albastru, care pun in evidenta asocierea cu vara si plaja.Cred că mi se potrivește de minune deoarece sunt o femeie energică care iubește vara.

Pe langa parfumul Dolce&Gabbana Light Blue, am mai multe parfumuri pe care le folosesc, unele pe tot parcursul anului, altele doar vara sau iarna. Pentru fiecare am o poveste și știu cine mi l-a dăruit sau din ce magazin l-am cumpărat. De curand am descoperit un magazin de parfumuri online și îmi caut un nou parfum care să mă reprezinte la cei 25 de ani…pe care îi voi împlini în cateva zile.

Mi-ar plăcea sa îmi spui care sunt parfumurile tale preferate?  Sunt parte din povestea vietii tale?

Articol scris pentru SuperBlog 2014.

4 comments

  1. Parfumul meu preferat este 1 Million – Poco Rabanne dar îmi mai place si Bright Crystal – Versace

    1. Am avut si eu Versace, Bright Crystal si mi-a placut foarte mult…

  2. Ale mele sunt: A-Men, Terre D’Hermes, Givenchy Pi, Paco Rabanne Ultraviolet(doar vara, pacat ca nu e foarte persistent), Hugo Boss No.8, L’eau D’Issey(doar vara)….insa primele 2 sunt cele mai des folosite…si vezi ca pe aoro.ro, preturile sunt cu cel putin 20% mai mici decat pe siteul indicat de tine, iar calitatea parfurilor e foarte ok, sunt originale, nu fakeuri.

    1. Multumesc de comentariu, imi plac si mie cum miros unele mentionate de tine..pt barbati.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

