Am ajuns la 25 de ani

Astăzi, 4 noiembrie, am împlinit 25 de ani! Este o vârstă cu o semnificație aparte pentru mine pentru că marchează un sfert de secol din viata mea.

Mă tot gandeam zilele trecute când se apropriau acești 25 de ani, la cat de repede au trecut anii, oarecum pozam într-o victimă a timpului și acuzam timpul că se scurge prea repede. Totuși, gândindu-mă bine și retrăind toți acești 25 de ani, am realizat că nu sunt puțini și nesemnificativi, sunt chiar anii în care m-am format. Am avut o copilărie extraordinară, am terminat gradinița și școala generală, liceul, facultatea și master-ul, am un job grozav de cațiva ani, sunt căsătorită de anul trecut, am o familie minunată și prieteni pe care mă pot baza. Cum zicea ieri o colegă de-a mea eu…„sunt în grafic”.

Mi-e frică puțin că peste 5 ani voi ajunge la 30 și peste încă 25 ani voi avea 50 dar sper să fac lucruri minunatate în acești ani și să nu dezamăgesc pe nimeni. Doresc să le mulțumesc din suflet tuturor oamenilor minunați din viata mea, care m-au marcat și m-au modelat ca persoană, tuturor celor care mi-au făcut viața extraordinară … părinți, soră, soț, familie, rude și prieteni, oameni dragi pe care am avut onoarea să-i întalnesc și să-i cunosc.

Voi continua această călătorie numita viață, fericită și recunoscatoare pentru tot ce am!

25th-Birthday-Cake3

Sursă

16 comments

  1. m-ai emotionat, Lari 🙂 La multi ani!

    1. Cuvinte spuse cu emotie mare! te pup

  2. La multi ani fericiti! Si traieste-ti viata din plin pentru ca trece repede…prea repede! 🙂

    1. Multumesc frumos! Va pup

  3. La Multi Ani Minunata mea Lari!!! Citind randurile de mai sus, revedeam momente din copilaria si adolescenta noastra; momente importante din viata ta, frumoase, grele, emotionante, ce cum tu scriai mai sus, te-au format si adus in momentul de azi! Iti doresc ca viata mereu sa te propulseze, sa te “oblige” sa cresti, sa iti ofere liniste si putere, ca peste inca 25 de ani, sa poti spune fericita si implinita: sunt omul ce mereu mi-am dorit sa fiu!
    Te iubesc Minunat-o, La Multi Multi Muuulti Ani!!!

    1. Vai, Lavi, plang…te iubesc, te pup si te imbratisez! Multumesc frumos

  4. Luana Murgu · · Reply

    La multi ani! Frumosi, sanatosi si plimbaciosi! Mergi cu incredere inainte, e bine si la 30. O spun din experienta ;). In curand o sa aflu cum e si la 35 + si te anunt si pe tine, nici o grija. Te pupam!

    1. Ce bine ai scris, mersi Luana :* de abia astept sa ne vedem

  5. La realizări ai uitat să menționezi blogul 🙂 Să nu-ti fie frica niciodata de anii care trec peste tine pentru că vârsta adevărată se contorizează în suflet. Daca ai spiritul tânăr nimeni nu o să observe anii din buletin. Iti doresc sa fii mereu fericită. La multi ani !

    1. Multumesc mult. A

  6. La mulți ani, călătorii frumoase! 🙂

    1. Multumesc mult! Sa fie la cat mai multe calatorii

  7. La Mullti ani, plini de reusite si impliniri!

    1. Multumesc frumos

      1. La fel sa spui peste inca cateva serii de …25 de ani! 🙂

  8. […] scris 72 de articole, acesta este al 73-lea si ultimul. Cel mai citit articol al meu a fost Am ajuns la 25 de ani, scris in dimineata zilei mele de nastere, culmea ca nu a fost un articol despre calatorii […]

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

