Ten fericit cu noile produse dermatocosmetice Gerovital H3 DERMA+

Momentan mă bucur de zilele de toamnă, însă au fost zile în care temperaturile au fost foarte scăzute și în curând vom avea doar zile friguroase. Știu din experiența anilor trecuți că fața mea suferă iarna. Așa că, pe timpul iernii, tenul meu sensibil are nevoie de o îngrijire specială.

Cum toată ziua stau pe internet, am intrat pe pagina de internet a firmei Farmec. Iubesc și respect această firmă deoarece este o firmă românească cu tradiție și produse de calitate superioară. Cosmeticele Gerovital reprezintă prima gamă anti-age din lume și au fost lansate pe piață cu mai bine de 45 de ani în urmă. Profesor Dr. Ana Aslan, un adevarat pionier al gerontologiei medicale mondiale, a încredințat formula Gerovital H3 companiei Farmec pentru a fi unicul producător al cosmeticelor care au făcut istorie atât în țară cât și în străinatate.

Deși ador să merg în magazine să îmi cumpăr produse cosmetice, îmi place că pe internet pot citi mai multe despre produsele care îmi plac și părerile celor care le-au folosit. Interesul meu era să găsesc o cremă cosmetică pentru față, dar surpriza a fost de partea mea. Cei de la Farmec au lansat prima linie de produse dermatocosmetice Gerovital H3 DERMA+ creată în colaborare cu specialiști din domeniul sănătății pentru a răspunde diferitelor nevoi și sensibilități ale pielii și părului.

Când am auzit că sunt produse dermatocosmetice, mi-au sclipit ochii, deoarece această gamă este destinată farmaciilor, fiind soluții cosmetice de înaltă performanță. Am citit, am cautat și mi-am găsit crema perfectă pentru sezonul acesta de iarnă, Crema activ hidratantă 24h Gerovital H3 Derma +. Aceata crema este gândită să refacă bariera hidrolipidică și să compenseze deficitul de hidratare în profunzime a pielii uscate, stimulând capacitatea celulelor de a reține apa. Pana acum, am fost foarte mulțumită de toate produsele Farmec pe care le-am folosit, așă că am fost convinsă că și această gamă de produse vor fi foarte bune.

box-crema-activ-hidra

 Sursa foto

Am facut comanda pe site și crema a ajuns în cateva zile în posesia mea. Este perfectă și se potriveste de minune tenului meu sensibil. Iarna aceasta tenul meu nu va suferi. Sunt convinsă că Gerovital Doctor în Frumusețe va face fericite multe persoane.

Articol scris pentru SuperBlog 2014.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

