Internetul. Atunci și acum.

Internetul a devenit un aspect important în viața mea de zi cu zi. Aproape nimic nu pot face fără internet. Cu cât mă bazez mai mult pe internet, cu atât mai mult mi se pare imposibil să trăiesc fără acesta. Cred că este, fără îndoială, mașinăria de care am nevoie și pe care o folosesc zilnic. Tehnologia care ne înconjoară în fiecare secundă și minut al zilei este aici pentru a ne face viața puțin mai ușoară, mult mai frumoasă și categoric mult mai interesantă.

google_services

Sursă

Eu m-am născut în anul 1989 fără internet în casă, doar cu un telefon fix. M-am bucurat mult de anii copilăriei, eram mereu afară în fața blocului și cu foarte mulți copii la joacă. Jucam șotronul, elasticul, rațele și vănătorii și multe alte jocuri frumoase. Știam să ne jucăm și să improvizăm mereu.

Prima data am intrat pe internet în clasa a V-a la Școala Generală și am căutat imagini cu o cântăreața, Natalia Oreiro. Am lăsat oracolele în casă și ne plăteam căte o oră, două să stăm la internet café-urile din zonă ca să vorbim pe MIRC sau sa printăm referate pentru școală. Încă de atunci, internetul m-a tentat și mi-am petrecut foarte multe ore în fața calculatorului. La insistențele mele, mi-au cumpărat ai mei calculator la varsta de 12 ani și mi-au făcut abonament la internet, care era foarte scump din cate imi aduc aminte. Imi petreceam zilele și nopțile navigand pe rețele de socializare de atunci. Era foarte util pentru școală, avea cărți, informații necesare pentru a ne putea documenta pentru diverse referate.

Mă bucur că pana la 10 ani nu am avut internet, pentru că amintirile mele sunt unice. Eram mereu înconjurată de copii. Din păcate acum, foarte rar mai vezi copii că joaca fotbal in fata blocului, sau că se joacă cu cornete iar fiecare își construia propria pușcă din câteva țevi de PVC și banda izolatoare din debaraua tatălui. Un dezavantaj al copiilor din zilele noastre este acela că nu mai ies să se joace afară dacă internetul le permite să se joace în rețea. Din păcate, mulți copii de clasa a III-a au un smartphone mai deștept decât al învățătoarei și nu mai citesc cărți, dar caută rezumatul. Nu este totuși în regulă să îi dai telefonul unui bebeluș pentru că nu știi ce să te joci cu el când plange. Din păcate, treaba copiilor este să fie in parcuri, pe role și biciclete și doar de relaxare sau necesar pentru școală să isi petreaca timpul pe internet.

Sunt de acord cu evoluția internetului? Desigur, este un lucru foarte pozitiv, însă nu trebuie să ne uităm copilăria noastră și ceea ce ne-a făcut pe noi fericiți, cu mult înaintea interntului, a routerelor wireless , a tabletelor, telefoanelor și televizoarelor inteligente.

Din lucrurile bune pe care le putem atribui tehnologiei a fost aparitia aparatelor foto digitale, prin care putem face mai multe poze, mai repede, mai frumoase, cu fel și fel de setări frumoase, însă trebuie să recunoaștem că din ce în ce mai puține persoane își printează aceste amintiri și prefera să le țină în format digital, pe calculatoare, hard disk-uri mobile iar riscul ca aceste amintiri să se piardă este foarte mare în cazul în care aceste componente cedează. Noi ne gândim acum să achiziționăm un hard disk cu memorie mai mare, am văzut diverse oferte aici.

Daca de maine nu am mai folosi internetul si tot ce vine cu el, Facebook, Google sau alte site-uri pe care le accesăm zilnic, am reusi sa supraviețuim? Desigur că am reuși. Nu am mai verifica vremea pe telefon, însă o vom putea vedea la televizor după știrile de seară, nu vom mai cumpara produse de acasă însă vom putea merge la magazinul din apropiere și le vom putea vedea fizic. Este mai incomod, durează mai mult? Categoric, însă puterea de adaptare a tuturor persoanelor este incredibilă, vom folosi ceea ce avem în jurul nostru.

Sunt bucuroasă de telefonul pe care îl am, sunt fericită cu SMART Tv-ul pe care îl am acasă și astept cu nerăbdare să văd ce mai iese pe piață anul următor de la marii producători, însă dacă ar fi nevoie aș putea să trăiesc și fără ele, ar fi greu dar în timp toți ne-am obișnui cu această idee. Oricum, sunt abonată la magazinul MediaDOT.ro ca să fim mereu în temă cu diverse oferte și tehnologii.

Recunosc, sunt dependentă de internet!

imagesUMTPHEIO

Sursă 

Articol scris pentru Super Blog 2014.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

