Comunitatea din sufletul meu

Îmi place să îmi petrec timpul pe internet însă iubesc să ies la întalniri cu prietenii mei și să cunosc mereu oameni noi.

Soțul meu m-a cerut în căsătorie pe 16 decembrie 2010. A două zi după acest frumos eveniment, am dat repede o căutare pe internet ca să aflu informații despre cum se organizează o nuntă, ce obieceiuri trebuie sau nu respectate. Am găsit foarte repede un forum pentru foste și viitoare mirese. Mi-am făcut un cont și am început să citesc zilnic diverse topicuri. După doar câteva zile, mă implicam în multe subiecte și deja eram online multe mirese ale anului 2013. Povesteam despre noi, despre cererile în căsătorie și la ce ne dorim de la nunțile noastre. S-a creat o legătură frumoasă între noi și în fiecare zi apăreau mirese de 2013 noi pe forum.

Am vorbit doi ani doar pe forum și firav am interacționat pe alte canale de socializare. Pe forum am făcut un document în care ne-am trecut toate miresele anului 2013 cu nume, ziua nunții, biserica și ora ceremoniei, pentru ca miresele din zonă să o poată vizita în ziua nunții. Cred că în anul 2012, ne-am făcut un grup privat pe un site de socializare. Acolo eram zilnic online și mereu existau întrebări, răspunsuri, poze și multe emoții. Am aflat lucruri la care nu mă gândeam nicioadată, tot felul de tradiții și superstiții. Fetele au fost alături de mine când mă suna un invitat și îmi spunea ca nu poate ajunge la nunta mea și tot ele mă sfatuiau în diverse dileme.

După multe luni de vorbit doar în mediul online, s-au organizat întalniri între miresici în orasele în care locuim fiecare. Într-o seara de toamnă din 2012, la ora 18:00, în Piața Unirii din Timisoara, ne-am întalnit trei viitoare mirese ale anului 2013. Am fost emoționată ca la o primă întalnire și s-a legat de atunci între noi o legatura foarte puternică. De atunci am ieșit în oraș cât de des am putut. În anul 2013 a venit o miresică din București în Timișoara și am ieșit cu ea la cafea. Trebuia sa ma întâlnesc și cu o super draguță miresică din Oradea dar fiind la Băile Felix am adormit și am uitat sa o mai sun, dar știu că nu s-a suparat pe mine.

Una din întâlnirile mele de suflet a fost întâlnirea cu o miresica din Londra. Am descoperit pe forum că amandoua am participat împreuna la o activitate cu cativa ani în urma, în Timișoara. Aș fi povestit ore în șir cu ea. Ultima intalnire a mea cu grupul de mirese, a fost cu fete pe care nu le-am întalnit nicioadată iar locația a fost în frumosul oraș Brașov. Eu veneam de la mare, o miresica din Cluj era în Brașov și le-a propus fetelor de acolo să iasă împreună la o cafea. Așa că am facut popas pe drum și m-am întalnit cu ele. A fost o oră incredibila, țin mult la ele și ma bucur că le-am cunoscut. Noi, miresele de 2013 vrem să facem o întalnire pe țară, dar încă nu ne-am organizat cum trebuie și deja au apărut bebelușii.

Sunt foarte fericită că fac parte din această comunitate și țin mult la ele. Sunt fericită că am reușit să cunosc o parte din fete dar mi-ar plăcea să le cunosc pe toate. Am petrecut cu ele o frumoasă perioadă din viața mea.

De curând, datorită concursului SuperBlog 2014, m-am alăturat și comunității SuperBlog. De foarte puțin timp fac parte din grupul de pe un site de socializare și încep timid să cunosc persoanele în mediul online. Deoarece este organizată o gală de premiere la Straja la sfârsitul concursului SuperBlog 2014, de abia aștept să îi cunosc pe bloggeri în persoană.

Datorită concursului SuperBlog 2014, am aflat de KOMUNOMO. Consider că este un concept inedit, deoarece își dorește să scoată oamenii din mediul online și să trăiască mai mult în viața reală. În această comunitate, începi în mediul online dar ajungi în viața reală.

KomunomoLogo_patrat

Sursă

Această platformă de socializare este diferită de tot ce am mai întalnit până acum. Odată ce te-ai înscris, ești pregătit să îți scoți masca jos, să împărtășești celorlalți adevaratele tale trăiri și emoții. Accepți să cunoști oameni cu aceleași pasiuni ca ale tale și oameni care iubesc oamenii. Sunt fericită, deoarece astăzi m-am înscris pe KOMUNOMO deja fac parte din comunitatea SuperBlog.

Eu utilizez internetul des dar nu uit să îmi trăiesc viața. Iubesc oamenii și vreau să fiu printre oameni. Așa că, vă sfătuiesc ca înainte să vă puneți căștile la calculator și să trăiți într-o lume virtuală, să vorbiți cu persoanele din jurul vostru și să apreciați momentele petrecute împreună.

Articol scris pentru SuperBlog 2014.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

