Fiecare cafea are o poveste

Bună, sunt Larisa și iubesc cafeaua.

Cafeaua este băutura caldă, care mă trezește dimineata. Prefer o cană mare de cafea cu lapte dar savurez orice tip de cafea. Pentru mine, cafeaua este un ritual pe care îl practic de mic copil. Mai înseamnă familie, discuții lungi cu mama dimineața și multe povești. Ador să beau cafea în orașele pe care le vizitez, să beau expresso lung într-o cafenea șic din Roma sau o cafea lungă cu lapte pe strazile din Londra.

londra

Cred că cele mai bune şi savuroase poveşti sunt cele povestite în faţa unei ceşti cu cafea, cel puțin poveștile mele așa sunt. O cafea nu poate fi niciodată o simpla cafea. Nu doar că te trezeste și îți dă o stare de spirit mai bună…. ea te ajută să socializezi, este pretextul să te întalnești mereu cu cineva.

La primele întalniri cu soțul meu, acum foarte mulți ani pe când nu aveam niciun fir de păr alb în cap, mereu când mă întreba unde să iesim, ii spuneam sa mergem în centru… la o cafea. Emoții, zambete, fluturasi in stomac am simtit la acele iesiri, martora relatiei noastre fiind cafeaua.

După multe luni în care am ieșit împreună, m-a invitat acasă la el, la casa părintească în Reșita și am fost întrebată dacă vreau cafea. Eu, ca o iubitoare desavarsita, am spus ca DA, vreau o cafea mare cu lapte. Am vazut ca el nu are nicio reactie, asa ca ii spun daca nu vrea si el, fiind obisnuita mereu sa bem amândoi cafea impreuna, de atatea luni. La aceasta reactie, mama lui imi spune ca… Luci nu bea cafea, nu a baut niciodata si nu ii place gustul ei.

El s-a emotionat, s-a rusinat…

k12676738

Sursă

si eu am inceput sa rad…incontrolabil

canstock3969297

Sursă

Mi-a spus ca ii placea foarte mult de mine și nu știa cum să imi spuna ca lui nu-i place cafeaua, deoarece a vazut ca eu sunt foarte incantata de ea. Nu m-am suparat deloc pe el, mi s-a părut chiar simpatic gestul lui.

Desi nici acum nu bea cafea, el imi pregateste in fiecare dimineata cafeaua, mereu imi spune ca a pus si un ingrendient special in ea si anume dragostea lui. Ma face mereu sa zâmbesc.

16533689-cartoon-love-coffee

Sursă

Acum, suntem în plin proces să ne achiziționăm un expresor de cafea pentru acasă. La lucru avem un expresor philips de care sunt foarte incantata, de obicei beau a doua cafea pana la pranz. Seful meu a achizitionat expresorul de pe magazinul MarketOnline.ro, chiar am vazut ca au multe oferte. După ce comandăm expresorul, vreau sa il conving ca macar cateodata sa mai stea cu mine de povesti la cafea.

Dragi cititori, vouă vă place cafeaua? Când bem si noi o cafea?

Articol scris pentru SuperBlog 2014.

6 comments

  1. mai putin si bem o cafea impreuna ♡

    1. De abia astept ♡

  2. Luana Murgu · · Reply

    Buna, sunt Luana si sunt dependenta de cafea. Problema e ca nu imi amintesc sa fim baut vreo cafea impreuna 😦 .

    1. Peste o saptamana venim de sambata la resita si te invit la o cafea. Pe bune 😉 :*

  3. Ceau Lari,dragă😗😙 Ce drăguță este povestea voastră cu cafeaua😍 Mi-e dor de tine,sa mai povestim….și unde povestim cel mai bine😊? La o CAFEA buna😊Abia aștept sa ne vedem.Te pup😗

    1. si mie de tine, de voi. si eu, o sa stabilesc o intalnire…la o cafea buna 🙂

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

