Imi doresc epilare definitivă acasă

Povesteam sâmbată cu verișoara mea care locuiește în America și mi-a spus că acolo ninge. Așa că, de atunci, mă tot gândesc la Sarbătorile de iarnă și implicit la cadouri. Nu a trebuit să mă gândesc prea mult, pentru că știu deja ce cadou vreau de Crăciun.

Dragul meu Moș Crăciun, anul acesta, sub brad îmi doresc să găsesc un Epilator IPL. Deoarece sunt multe aparate de epilare definitiva și știu că nu te pricepi, te ajut să îl și alegi.

De cateva luni, am citit foarte mult despre tehnologia IPL, respectiv depilarea pe baza de semnal luminos. Am gasit multe epilatoare, diverse preturi și cateva oferte. M-am hotarat relativ repede, iar aparatul dorit de mine este Epilatorul IPL Silk’n Flash & Go. Cu siguranță, acest aparat îmi va face viața mai frumoasă și mai linistita.

silkn-flash-go

Imi doresc acest epilator, deoarece poate fi folosit pe întreaga suprafață a corpului, dar mă voi putea epila atât facial cât și inghinal. Un aspect important care mă face să îi acord încredere este faptul că este acreditat FDA S.U.A, testat dermatologic și recomandat de medici.

Pot folosi epilatorul IPL Silk’n Flash & Go acasă în siguranță. Procesul de depilare pe bază de tehnologie cu laser sau impuls luminos a fost gandită și creată în așa fel, încat să cuprindă toate beneficiile pentru un epilat definitiv. Avand acest epilator, il voi putea folosi acasa și voi economisi timp, este o investitie destul de mare dar cheltuiala se amortizează în timp și o am parte de intimitate.

Aparatul Silk’n Flash & Go este prevazut cu un senzor inteligent, care are capacitatea de a detecta daca tipul tau de piele este potrivit acestui tratament si daca tenul tau se incadreaza in intervalul admis, doar in aceste situatii aparatul declanseaza impulsul IPL, prin asta mă asigura că pot să iî folosesc fără griji acasă.

În plus, Silk’n Flash & Go nu provoacă niciun fel de disconfort iar durerea cu care am fost obișnuită va disparea. Este un aparat de epilare definitiva care promite ca nu iti aduce durere, iritatii sau suferinta gratuita, ceea ce mi se pare perfect. Am citit că aparatul are montat un cartus de 1.000 impulsuri dar primesti suplimentar un alt cartus cu 1.000 de impulsuri, care sunt necesare pentru un corp normal. Când voi merge într-o călătorie, il voi putea lua cu mine pentru că are dimensiuni reduse.

Prețul lui întreg este 1.353 lei dar acum este redus cu 30% și poate fi cumparat cu 947 lei. După părerea mea, este cu adevărat o invesțitie. Primeșți pe langă aparat, un cartuș de 1000 impulsuri IPL, manual de utilizare și un DVD cu instrucțiuni.

Dragă Moș Crăciun, sper că te-am convins că am nevoie de acest epilator. Aștept cadoul cu nerăbdare sub brad pentru că vreau să am o piele fină, fără complicații pentru totdeauna.
Articol scris pentru SuperBlog 2014.

 

One comment

  1. O sa il anunt si eu pe Mos Craciun! Chiar merita aparatul acesta, multumesc de postare pentru ca nu mai vreau sa imi petrec timpul la saloane…

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

