Visez la vacanta

După cum stiti, iubesc calatoriile, as putea sa fac din vacante un job permanent dar asta cred ca s-ar putea doar intr-o lume ideala :). Momentan am foarte mult de lucru la job-ul adevarat, asa ca nu am avut timp liber sa vizitez obiective noi.

Dar, pentru ca mi-e dor de vacanta, sa descopar lucruri si obiceiuri noi, o sa va scriu luna aceasta despre o parte din calatoriile facute anii acestia si care nu au articol pe blog.

Sper sa imi ajunga timpul sa va scriu despre vizita in Londra, cum m-am indragostit de Praga si despre timpul petrecut in Viena.

2 1

Nu voi uita nici de impresiile despre Castelul Corvinilor din Hunedoara si despre Sibiu.

Sper sa imi îndeplinesc totusi o dorinta si sa ajung la cel putin un Targ de Craciun dintr-o capitala europeana.

Sa aveti zile pline de magie si de vacante reusite!

3

6 comments

  1. Targ de Craciun intr-o capitala europeana? La ce te-ai gandit? 😉

    1. Sincer m-am gandit la Viena, sunt ceva autocare care merg din Oradea…dar sa vad cum sunt cu lucrul…v-ar surade si voua ideea? 🙂

  2. Am scris si in grupul “Ce ne mai place sa calatorim”. Iti propun, concret, sa faci din vacanta un job permanent. Depinde numai si numai de noi, sa facem acest lucru. Eu lucrez la asa ceva. Mai multe detalii pe site: http://www.travelfireflies.weebly.com

    1. O sa ma uit. Multumesc frumos

  3. Lari, noi tocmai ne-am intors de la targ de la Viena, e foarte frumos, la fel ca si cel din Budapesta. De fapt in Viena sunt vreo 5-6 targuri de Craciun, dar cele mai mari sunt cel din fata Primariei si cel de la Schonbrunn. Cel din fata Primariei se incheie in 24 decembrie, dar celalalt tine pana la Anul Nou. Targurile se aseamana intr-o mica masura cu cele de la noi, dar nu prea se vand altceva decat lucruri de calitate si specifice sarbatorilor de iarna, nu cum au degenerat, din pacate, targurile noastre, unde practic s-au mutat toate chinezismele din Euro. E frumos, e o experienta care merita incercata.

    1. Mersi Ralu, aveam nevoie de asa un comentariu. Mi-as dori sa ajungem, la noi din pacare nu e asa cum ar trebuie. Te pup

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

