Londra- partea 1

Imi pare rau ca nu am scris acest articol cand am venit din Londra, pentru ca am uitat o parte din locurile pe care le-am vazut si asta ma face sa vreau sa mai vizitez acest oras minunat inca o data…de doua ori…si tot asa.

Am fost in Londra de ziua mea in luna noiembrie 2011 (am imbatranit de atunci 🙂 ) impreuna cu sotul meu. Ne-am cumparat biletele de avion in vara lui 2011 si am mers cu Wizz-ul. Pentru distante scurte mi se pare ca este perfect pentru ca nu costa foarte mult. Pe atunci cred ca am platit impreuna dus-intors 1.000 RON. Am avut maaare noroc ca o verisoara de-a mea ne-a oferit cazare (iti multumim si acum) si nu am platit bani multi sa stam in hotel.

Am asteptat foarte mult timp sa ajungem in Londra si pe drum am avut mari emotii. De fapt sa va spun un secret, a fost si primul meu zbor cu avionul. Nu am avut emotii, mi-a placut mult, mi s-a parut palpitant.

2011-11-05 07.30.49 2011-11-05 08.18.13

Am aterizat pe aeroportul Luton, care este aproximativ la o ora distanta de oras.

DSC_1282 DSC_1284

Primul lucru care l-am facut a fost sa ne ducem bagajele la verisoara mea, sa ne spalam si sa mergem in aventura. Am plecat/ajuns sambata dimineata (8 a.m. Londra) si ne-am intors marti la orele pranzului in Timisoara.

Am avut practic trei zile sa vedem principalele obiective…dar nu au fost de ajuns :).

Teaser:

DSC_1307

Va urma 🙂

3 comments

  1. Mai am cateva zile si voi zbura si eu cu avionul, pentru prima data. Am emotii, dar ma si tem. Dar, intr-un final, abia astept sa merg in Londra, mai ales ca acolo se afla o parte mare din familia mea.

    1. Atunci iti urez un zbor cat mai lin si fara emotii, sa ajungi cu bine in Londra. Sa te bucuri de tot ce e acolo si de familie. Londra e superba in perioada aceasta.

  2. […] cum va spuneam in articolul anterior, am ajuns pentru prima data in Londra. Verisoara noastra ne-a dus la un restaurant de langa casa […]

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

