The Full Monty – un spectacol adevarat

Sambata trecuta am fost la Teatrul National sa vedem piesa The Full Monty. Noi am primit biletele cadou si nu am stiut ce tip de specatol va fi. Ne-am imbracat frumos, am avut locuri la parter si am asteptat cuminti sa inceapa piesa de teatru.

The Full Monty Timisoara

The Full Monty este unul dintre cele mai celebre musicaluri ale ultimului deceniu si puteti vedea si filmul (am aflat asta ulterior).

Povestea are loc in America, unde otelaria la care lucrau mai multi barbati s-a inchis. Personajele principale, Jerry si Dave au ramas someri. Dave este casatorit insa relatiei sale ii lipseste condimentul picant iar pe Jerry l-a parasit sotia si risca sa piarda custodia baiatului lui. Sotiile lor merg intr-un club de strip-tease unde se distreaza de minune (daca mergeti veti vedea). Ei se ascund in toaleta clubului si aud ca Jerry este pe cale sa piarda dreptul la vizita iar sotia lui Dave este suparata din cauza relatiei lor…

De aici ii va veni idea lui Jerry sa realizeze un  spectacol unic de strip-tease masculin… sau mai bine zice full-monty, dus până la capăt! Spectacolul va fi realizat cu inca patru barbati, fiecare cu povestea lui. DA, DA, pana la capat …sa nu credeti ca va mint. Noi….am ramas cu zambetul cu buze si socati la sfarsitul piesei. 🙂

Il recomand pentru ca ofera o portie de ras de trei ore si iesirea din viata cotidiana. Totusi, nu ar fi indicat deloc sa veniti cu copii, ar fi bine sa aveti cu cine sa ii lasati acasa. Este un musical de bun gust insa plin de zambeste, ras, mirare, surprindere si… strip-tease. Este interesant de vazut cu un barbat insa cred ca este mai distractiv de vazut cu grupul de prietene.

Astept si impresiile voastre! 🙂

The Full Monty

4 comments

  1. O recomandare bine-venită, pentru care îți sunt recunoscător, Larisa! 🙂

    1. Cu drag, am scris exact ce am simtit

  2. Am vazut si eu filmul, dar asa, chiar sa vezi pe viu si pe muzica? oooooo

    1. Da…nu ne-a venit nici noua sa credem 🙂

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

