Cum a fost 2014 si ce imi doresc pentru 2015

In primul rand, vreau sa va multumesc tuturor ca ati fost alaturi de mine pe blog si ca mi-ati citit articolele. Asa cum am mai spus, calatoriile sunt viata mea si ador sa povestesc despre ele….atat cat timpul imi permite. In 2014 am scris 72 de articole, acesta este al 73-lea si ultimul. Cel mai citit articol al meu a fost Am ajuns la 25 de ani, scris in dimineata zilei mele de nastere, culmea ca nu a fost un articol despre calatorii :).

A fost un an plin pentru mine din toate punctele de vedere. La inceputul anului, in ianuarie am fost martori la cununia civila a finutilor nostrii, pe 16 martie am aniversat 6 ani impreuna si 1 an de la cununia civila si am mers sa vizitam Gyula, la inceputul lunii mai am mers cu familia in Budapesta, pe 17 mai am devenit parinti spirituali, am fost martori la casatorii, am fost pentru prima data impreuna la Marea Neagra, in august am vizitat o parte din tara (Bucovina, Transilvania) si am vazut locuri extraordinare, la job am doua colege simpatice, am participat la SuperBlog – am devenit activa cu blogul in blogosfera, am implinit 25 de ani, s-a nascut finuta mea, am facut cele mai multe cereri de rambursare (cei din domeniu inteleg asta) iar la sfarsitul anului m-am relaxat alaturi de familie, prieteni si cunoscuti.

In al doilea rand, imi doresc cel mai mult ca anul viitor sa vizitez multe locuri din tara si din strainatate si sa pot impartasi ceea ce am vazut cu voi. Pentru 2015 imi doresc (in ordine aleatorie) sa fiu sanatoasa, sa le spun celor din jurul meu ca ii iubesc si sa le arat asta, sa ne achizitionam casuta mult visata, sa fac mai multa miscare si sa renunt la mancarea nesanatoasa, sa scriu pe blog mai des, sa devin tot mai atenta si implicata la job…si sa ma relaxez.

Voua va doresc exact ce imi doresc si mie si sa aveti un an extraordinar!

M-am gandit sa fac un top al preferintor mele dintre locurile vizitate anul acesta:

1. Cel mai impresionat drum: Transfagarasan

2. Manastirea mea preferata: Manastirea Sucevita

3. Cetate interesanta: Cetatea Rupea

4. Cascada de basm: Cascada Bigar

5. Orasul intrat la suflet: Sighisoara

6. Oras simpatic din strainatate: Gyula

La final va doresc La Multi Ani fericiti si sa ne auzim cu bine in 2015!

sursa foto

2015

6 comments

  1. Asa sa fie ! La Multi Ani si la cat mai multe calatorii frumoase! 🙂

    1. Multumesc la fel :*

  2. Luana Murgu · · Reply

    La multi ani! Sa ne vedem cu bine in 2015 si sa te citim sanatosi!

    1. Asa sa fie :* te pup

  3. La mulți ani! Cu multe călătorii și dorințe împlinite! 🙂

    1. Multumesc mult, asa sa fie! :*

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

