Experienta mea cu SuperBlog

SuperBlog reprezinta o competitie pentru blogurile romanesti care are o traditie de 9 editii iar la ultima, in toamna anului 2014 am participat si eu. Acum sa va povestesc experienta mea cu SuperBlog. Sincer sa va spun, nu am stiut in ce ma bag. Mi se parea foarte usor sa scrii un articol care sa aibe cerintele cerute de fiecare sponsor in parte si sa ai si posibilitatea sa castigi diverse cadouri.

Am inceput in forta la 1 septembrie si am avut noroc ca nu eram aglomerata la lucru. In fiecare zi de luni, miercuri si vineri primeam o tema care trebuie sa o scriem in termen pe 7 zile, altfel se primeau penalizari. Au fost doua luni intense (competitia s-a terminat la 30 noiembrie) si pline de distractie, ambitie, nervi, suparari, dezamagiri, plictiseala si dorinta de a renunta.

Pentru mine personal a fost o experienta noua deoarece nu am mai scris articole de genul advertorialelor pana atunci, nu stiam ce e page rank-ul, cum sa il faci sa creasca, ce vor sponsorii in articolele tale. Am invatat multe si ar mai fi foarte multe de invatat. Avand si luni foarte pline la birou in care stateam pana seara tarziu am scris unele articole in cateva minute fara sa imi dau deloc interesul.

Am intrat in competitie 181 de bloguri si eu m-am clasat pe locul 51, dorinta mea era sa ma clasez in primii 50. Nu stiu daca ma voi mai inscrie la alta competitie insa daca m-as inscrie as vrea sa imi dau mai mult interesul si sa ma clasez undeva pe locul 30 :).

Cea mai mica nota am luat-o de la Editura ALL (atentie, nu le fac reclama), nota mult prea mica as zice eu. Tot ei ne-au oferit posibilitatea sa ne alegem o carte de la ei de pe site care sa fie un cadou de participare. Pare ca o mita sa ne treaca supararea, dar am acceptat pentru ca eu consider ca am scris articolul avand toate cerintele impuse de ei dar am facut greseala sa dau titluri de carti care ei nu le au pe site.

Le multumesc organizatorilor care au fost de nota 20+ si care au fost alaturi de noi mereu online.

Oricum, eu sunt mandra de mine! Multumesc SuperBlog pentru diploma!

superblog

6 comments

  1. Da, editura All a dat note exagerat de mici. Explicatii nesustinute de fapte. In fine… e doar un joc. Si eu am luat premiul, eram curioasa despre ce carte am scris – suna ciudat nu, sa scrii despre o carte fara sa o fi citit. Mi-am imaginat si mi-am imaginat prost, cartea m-a dezamagit, n-am putut trece de pagina 10 . Si era una dintre cartile de pe “lista lui… “

    1. Da, asa este. Pacate ca notele astea mici i-au afectat serios pe unii participanti….bine ca s-a teminat momentan 🙂

  2. Felicitari! Eu la fiecare concurs am speranta ca macar sa fie citite toate articolele… Data viitoare, vei fi mai sus!

    1. Multumesc frumos, asa sa fie.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

