Planuri si iar planuri

Asa ca la inceput de an, am inceput sa facem planuri pentru concediul din acest an. Trebuie sa recunosc ca anul trecut am fost doar un week-end la Budapesta cu familia si nu ne-am plimbat prin alte orase noi din strainatate. Totusi nu ma plang, pentru ca am colindat tara noastra frumoasa si ne-a placut mult.

Acum e timpul sa ne intorcem din nou privirile spre orase din Europa in care ne-am dorit de mult sa ajungem. Deoarece ne pregatim sa accesam un credit pentru prima casa, trebuie sa fim economi si sa nu stricam foarte multi bani pe vacante.

Planuiam noi (adica eu si sotul) sa plecam un week-end prelungit in perioada 14-16 martie (când aniversam 7 ani impreuna) la Bruxelles sau Munchen pentru ca biletele de avion cu Wizz sunt foarte ieftine (69 de lei/39 de lei un zbor/o persoana). Am zis ca daca ajungem totusi la Bruxelles ar fi fain tare sa luam trenul pana in Amsterdam (sunt aproximativ 200 km) sau in directia opusa la Paris (300 km). Discutând amândoi, am ramasi confuzi la planurile de vacanta pe anul acesta.

Trebuie sa va mai spun ca anul trecut am zis ca in vara lui 2015 mergem pe o insula din Grecia si sa ne relaxam la mare si soare, dar din pacate noi suntem prea activi, ne plictiseste relaxarea pe plaja. 🙂

Desi e inca in stadiu de plan si nu ne-am facut nici un calcul (dar voi lucra intens la asta), planuim sa renuntam la aniversarea noastra din martie cu avionul si la concediul din Grecia si sa facem un circuit prin Europa pe care il visez de doi ani.

trip planning car cropped

sursa foto

Asa ca o sa va spun in curând ce am hotarat si o sa povestesc treptat cum ne organizam noi concediile (spontan, fara agentii si cazari ieftine-acceptabile).

2 comments

  1. Bună Larisa. Să știi că ideea unui circuit prin Europa e foarte faină. Cu ceva timp în urmă priveam sceptic circuitele (făcute prin agenții), dar sunt și aspecte pozitive – vezi destul de multe lucruri. Acum, dacă îl faceți pe cont propriu trebuie să iasă și mai bine ca timp de vizitare și dorințe.

    1. Da, asa este. Noi am mai fost in 2009 intr-un minicircuit sa ii zic asa, am plecat din Timisoara si am vizitat Budapesta, Viena si Praga intr-o saptamana cu masina. A fost foarte fain pentru ca ne-am oprit unde am vrut si am vizitat când am vrut noi. Eu nu am fost plecata nicioadata cu agentiile, toate excursiile le-am planuit noi. Acum vrem sa includem mai multe orase 🙂

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

