LONDRA – PARTEA 3

Va povesteam despre calatoria noastra in Londra, cum am ajuns si ce am facut in prima zi. După ce ne-am plimbat in prima jumatate a zilei, m-am pozat cu o cabina telefonica rosie, ca e musai sa faci asta când ajungi acolo, asa ca sa iti ramana amintire.

Cabina telefonica rosie Londra larisastan

După aceea, am mers pe jos prin Chinatown, unde eram magazinele chinezesti si chiar mi-am luat ca suvenir un ziar in chineza, oricum nu inteleg nimic.

chinatown londra

Ne-am oprit la magazinul M&M, lumea M&M-urilor. Sunt foarte multe bomboane, jucarii, poti sa te pozezi cu mascotele si sa iti achizitionezi cate ceva. Noua ni s-au parut destul de scumpe, asa ca am ramas doar cu pozele dulci.

m&m magazin londra larisastan m&m magazin londra

Normal ca daca am ajuns in Londra, am vrut sa cumparam suveniruri pentru toti apropriatii si am cumparat destul de multe. Preturile sunt mai scumpe decat in Budapesta/Viena, asa ca va sfatuiesc sa aveti cardurile pline.

suvenir londra

Am facut poze chiar si cu politistii, nu ne-a fost rusine sa ii intrebam daca accepta. Am zis sa bifam multe daca tot am ajuns in Marea Britanie.

politie londra

Seara am fost sa facem shopping iar verisoara noastra ne-a dus in magazinul Primark. Am iesit cu pungile pline pentru ca este un magazin accesibil si plin de oferte promotionale. Pacat ca nu putem sa comand online din Romania.

shopping londra

Inainte sa luam autobuzul spre casa, ne-am oprit sa vedem cum arata Big Ben-ul si London Eye seara. Am ramas cu gura cascata la propriu, a fost un vis implinit sa ajungem acolo.

big ben seara londra roata londra seara

Tot ce v-am povestit in aceste trei articole a fost tot ce am vazut doar in prima zi in Londra. Am fost destul de obositi când am ajuns acasa la verisoara mea, Luci al meu chiar a adormit pe autobuzul spre casa.

Urmeaza un articol despre a doua zi in Londra.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

