Viena

In Viena am fost in luna august a anului 2009. Atunci am facut un circuit, am vizitat pentru prima data Budapesta, am mers in Viena, ne-am cazat in Traiskirchen si ultima destinatie a fost Praga.

De Budapesta am fost foarte incantata, drept urmare ca din 2009 in fiecare an am mers intr-un week-end acolo. Viena ne-a placut insa nu ne-a intrat la suflet, nu pot spune de ce exact, dar nu ne-a cucerit cu nimic.

Am parcat masina la o parcare a primariei, la care taxa pe zi era foarte ieftina insa era situata la aproximativ doua ore de centru, ne-a cam derutat distantele pentru ca am insistat sa mergem pe jos. De la parcare pana in centru, am vazut si parcul Stadtparc care este frumos ingrijit.

stadtpark-viena

stadtpark-viena-vizita

Ne-a impresionat destul de mult casa aceasta cu ornamentele din gradina, cu tema muzicii.

casa-note-muzicale-viena

Mergând pe jos, am ajuns la Karlskirche sau Biserica Sfantul Carol. Karlskirche combina elemente arhitecturale din Grecia antica (cele doua arcade de o parte si de alta a bisericii), din Roma antica (cele doua coloane), si din barocul contemporan vienez (domul si turnurile).

Karlskirshe-austria-calatorie

Dupa aceea, ne-am indreptat spre Opera de Stat de Viena, am vizitat Casa Fluturilor si Palatul Imperial Hofburg.

Casa-Fluturilor-austria opera-de-stat-viena

Ne-am continuat plimbarea pe Mariahilferstrasse, cea mai importanta strada pentru cumparaturi din Viena. Aici am si mancat.

Mariahilferstrasse-viena

Am vazut si am intrat in Catedrala Sfantul Stefan – Stephansdom. Era in constructie când am fost noi. Catedrala Sf Stefan a supravietuit multor razboaie si a devenit simbolul libertatii Vienei. Cladirea in stil gotic a fost construita in anul 1147 dar acoperisul sau din tigla sub forma de diamant, care o face si atat de deosebita de alte catedrale celebre a fost adaugat in anul 1952.

interior-Stephansdom-Catedrala-Stefan Stephansdom-viena Stephansdom-Catedrala-Stefan

Dupa aceea, ne-am distrat in Parcul de distractii Prater, puteti citi mai multe aici.

2 comments

  1. Hai ma, Lari, ca frumoasa esti si acum. Si ti-am mai spus ca de vina este aparatul lui Luci de ne scoate grase 😀 .

    1. :))) Multumesc…da, aparatul e de vina 🙂 Te pup

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

