Viena

In Viena am fost in luna august a anului 2009. Atunci am facut un circuit, am vizitat pentru prima data Budapesta, am mers in Viena, ne-am cazat in Traiskirchen si ultima destinatie a fost Praga.

De Budapesta am fost foarte incantata, drept urmare ca din 2009 in fiecare an am mers intr-un week-end acolo. Viena ne-a placut insa nu ne-a intrat la suflet, nu pot spune de ce exact, dar nu ne-a cucerit cu nimic.

Am parcat masina la o parcare a primariei, la care taxa pe zi era foarte ieftina insa era situata la aproximativ doua ore de centru, ne-a cam derutat distantele pentru ca am insistat sa mergem pe jos. De la parcare pana in centru, am vazut si parcul Stadtparc care este frumos ingrijit.

stadtpark-viena

stadtpark-viena-vizita

Ne-a impresionat destul de mult casa aceasta cu ornamentele din gradina, cu tema muzicii.

casa-note-muzicale-viena

Mergând pe jos, am ajuns la Karlskirche sau Biserica Sfantul Carol. Karlskirche combina elemente arhitecturale din Grecia antica (cele doua arcade de o parte si de alta a bisericii), din Roma antica (cele doua coloane), si din barocul contemporan vienez (domul si turnurile).

Karlskirshe-austria-calatorie

Dupa aceea, ne-am indreptat spre Opera de Stat de Viena, am vizitat Casa Fluturilor si Palatul Imperial Hofburg.

Casa-Fluturilor-austria opera-de-stat-viena

Ne-am continuat plimbarea pe Mariahilferstrasse, cea mai importanta strada pentru cumparaturi din Viena. Aici am si mancat.

Mariahilferstrasse-viena

Am vazut si am intrat in Catedrala Sfantul Stefan – Stephansdom. Era in constructie când am fost noi. Catedrala Sf Stefan a supravietuit multor razboaie si a devenit simbolul libertatii Vienei. Cladirea in stil gotic a fost construita in anul 1147 dar acoperisul sau din tigla sub forma de diamant, care o face si atat de deosebita de alte catedrale celebre a fost adaugat in anul 1952.

interior-Stephansdom-Catedrala-Stefan Stephansdom-viena Stephansdom-Catedrala-Stefan

Dupa aceea, ne-am distrat in Parcul de distractii Prater, puteti citi mai multe aici.

2 comments

1. Hai ma, Lari, ca frumoasa esti si acum. Si ti-am mai spus ca de vina este aparatul lui Luci de ne scoate grase 😀 .