Traiskirshen din Austria

Asa cum va spuneam in articolul anterior, am vizitat Viena insa cazarea ne-am rezervat-o la Hotelul Oekotel care este in oraselul Traiskirshen, la cativa km in sud de Viena.

Traiskirshen-Austria-viena

Noi am fost atunci prima data la Oekotel, insa de atunci in Budapesta tot la ei ne cazam. Cazarea a fost 44 euro/noapte amândoi cu mic dejun inclus.

Traiskirshen-Austria-hotel

Noua ne-a placut foarte mult oraselul, seara ne-am plimbat si era foarte linistit. Chiar ne-am facut cumparurile de la SPAR si LIDL pe când Timisoara nu avea Lidl.

Traiskirshen-Austria Traiskirshen-Austria-oras Traiskirshen-Viena

Am mancat la un restaurant italian o pizza delicioasa si la sfarsit chiar am realizat ca ospatara cu care ne-am inteles greu in germano-engleaza era de fapt romanca.

Daca aveti drum in Viena si nu aveti vreti sa dati foarte multi bani pe cazare, va recomand cu drag.

Traiskirshen-Austria

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

