Plimbare prin Szeged

Sambata am fost sa ne plimbam pana la Szeged deoarece lui Luci al meu i-a fost foarte, foarte pofta de Burger King. De la Timisoara la Szeged sunt aproximativ 100 km, asa ca ne-am rezervat o zi sa ne plimbam prin Szeged. Noi am mai fost cu alte ocazii.

plimbare-szeged

Am plecat sambata in jur de 10 a.m. pe ploaie si am facut o ora si jumatate pana in oras. Cand am ajuns inca ploua, asa ca am mers intai la Burger King Drive In si ne-am ospatat cu junk food (foarte, foarte gresit) dar am comis-o. Deoarece inca ploua, am zis sa mergem in Tesco si sa ne cumparam cate ceva sau sa vedem ce promotii au ei. Ne-am luat una alta, chiar am gasit niste bluzite tare frumoase marca F&F si made in Romania. 🙂

Pe la 14:00 p.m. ne-am plimbat in centru, am vazut Dom-ul care este in renovare si ne-am plimbat prin imprejurimi. A fost atat de frumos ca a iesit soarele si ne-am bucurat de vreme frumoasa.

Dom-szeged-vizitaSzeged-obiective-Dom-piataAm vazut si Poarta Eroilor, realizata in onoarea eroilor din primul razboi mondial, sau cel putin asta am inteles eu.

poarta-eroilor-szeged

szeged-cladire-obiective

Doar o chestie ne-a pus in dilema…parcarea. Din cate am inteles de la sistemul lor de parcare, sambata si duminica ar fi gratuit dar localnicii ne-au spus ca sambata se plateste si sa ne cumparam un ticket de parcare de la Inmedio. A costat pentru o ora – 260 forinti, acasa am vazut ca pe spate scria si in romana. Totusi eu nu sunt nici acum convinsa ca trebuia sa platim parcarea, poate ma lamuriti voi.

Seara ne-am rezervat-o sa vizitam Muzeul Salamului Pick din Szeged. A fost destul de interesant, dar foarte scurt. Am primit si informatii in romana si engleza dar nu ai nevoie de mai mult de jumatate de ora sa vizitezi muzeul.

poza-muzeu-salam-pick-szeged salamul-pick-pret-intrare-szeged

muzeul-salamului-pick-vizita-szeged

muzeul-salamului-pick-szeged-monstra

muzeul-salamului-pick-vizita muzeul-salamului-pick-din-szeged

muzeu-salam-pick-szeged

La plecare, ne-am oprit in noul lor mall Szeged Nova care are doar cateva magazine, insa ne-am delectat cu cate o prajitura.

szeged-nova-mall

A fost o zi frumoasa petrecuta in Szeged.

9 comments

    1. mersi frumos

  1. Luana Murgu · · Reply

    Nu ne arati si ce bluzite ti-ai luat? 😀

    1. 🙂 iti trimit poze pe privat. Una am luat-o la reducere 1000 ft (15 lei) de la 6000 ft si pr una am dat 3000 ft de la 10000 deci chiar am fost in castig…radeam amandoi cand am vazut ca sunt facute in ro :)) te pup

  2. Faina iesire, Lari! Legat de parcare, sambata intre 8-12 se plateste, dar doar in zona centrala. Dar este o parcare mare fara plata pe faleza, cum treceti podul, in dreapta. E foarte aproape de centru. Noi acolo parcam tot timpul ca sa nu ne mai batem capul cu tichetele.

    1. Mersi mult, mult de tot de informatii. Pana acum parcam in parcarile magazinelor sau lasam cine stie unde masina. Dar sambata chiar am fost derutati, deci am luat ticketul aiurea ca era trecut de 12. Mersi mult, te pup

  3. Daca ajungi din nou prin acest oras, recomand sa incerci ciorba de peste ” a la Szeged”

    1. De obicei vara mergem mai des in Szeged. O sa incerc. Multumesc de recomandare 😉

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

