Nu, nu…nu rochia mea de mireasa

Haideti sa va spun ce s-a intamplat cu rochia mea de mireasa lasata cu tristete vineri la targul de nunta, asa cum v-am povestit in acest articol. Am asteptat cu sufletul la gura tot week-end-ul sa ma sune cineva in legatura cu rochia, insa apelul a intarziat sa apara. Desi am dus-o la maritat, am fost extrem de fericita ca nimeni nu vrea sa o cumpere. Deci nu, nu mi-am vandut rochia mea de mireasa.

Duminica dimineata am sunat la organizatori ca sa ii intreb când pot ridica rochia. Am asteptat cu greu ora 18:00 pentru ca eram curioasa sa vad in ce conditie este rochia dupa targ pentru am auzit tot felul de povesti urate. Aveam emotii foarte mari când am ajuns la centrul de afaceri.

Am ajuns acolo, le-am spus numele si mi-au adus rochita. M-am uitat la ea cu drag, am verificat-o sa nu fie rupta, sa nu aibă ruj insa era la fel de frumoasa si curata asa cum am dus-o. Cred ca nici nu a probat-o nimeni. Am pus-o cu grija in husa si m-am linistit ca era din nou cu mine.

Oricum, a fost o experienta pe care nu o voi uita. Nu mai am de gand sa o vand, o sa cumparam un sac vidat si o sa protejam sa nu se ingalbeneasca si nici sa nu ocupe mult spatiu in dulap.

Chiar daca este doar o rochie, pentru mine este rochia mea de mireasa si inseamna multe pentru mine! Sunt fericita ca rochia mea de mireasa nu a fost vanduta.

rochia mea de mireasa

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

