Vreau semnal la telefon. Cer prea mult? Scrisoare deschisa catre Orange Romania

Draga Orange Romania,

Iti scriu aceasta scrisoare deschisa pentru că m-am saturat sa aud urmatoarea „pe strada voastra nu este semnal, sunteti intre doua antene”. M-am saturat sa il ignori complet pe sotul meu, care iti plateste lunar abonamente in valoare de 50 euro si sa te scuzi ca in cativa ani vei monta o antena si vom avea si noi semnal.

In caz ca angajatii tai nu te-au informat, incep sa iti povestesc eu de ce avem acest dispret fata de tine.

Sotul meu si familia lui au avut abonamente la Orange de foarte multi ani, pe când el locuia in Resita si era la liceu. In toti acesti ani ei ti-au platit la timp abonamentele, si-au cumparat telefoane de la tine si ti-au adus vanzari…mici, rapoartate la toti clientii tai, insa sa ai un client fidel timp de peste 14 ani conteaza foarte mult. A inceput facultatea, s-a mutat la Timisoara si tot client Orange era. A facut masterul, ne-am cunoscut si noi, ne-am mutat impreuna si el tot pe Orange era. Sper ca nu te-am plictisit, de abia acum incep problemele noastre cu tine. Problema mare este ca s-a mutat in cartierul Soarelui din Timisoara, unde semnalul la Orange este slab, iar pe strada noastra luminata, semnalul tau este zero, atat in casa cat si in fata blocului.

Fiind un pasionat de tehnologie, sotul meu isi prelungea mereu abonamentul la tine ca sa isi poata cumpara telefoane la preturi promotionale, dar semnal tot nu avea, asa ca i-am facut eu un abonament la Vodafone. Totusi, dupa doi ani in care am platit 20 euro la Vodafone doar pentru ca pe Orange nu avea semnal, i-am zis sa închidem acel abonament Vodafone si sa rezolve aceasta problema cu voi.

Avand doar numarul de Orange (ala cu 0752… pe care il stii cu siguranta deja) a sunat in tot acest timp cred ca la jumatate din angajatii tai, in care le explica frumos ca NU ARE SEMNAL DELOC in casa si sa faceti ceva. Unii de la departamentul tehnic al tau, i-au spus ca el da telefoane de pe strada 1 Decembrie si nu din zona Soarelui unde locuieste, asa ca nu stiu ce angajati ai care sa depisteze apelul la 2 km de la locul cu pricina, dar fie, eroare, nu-i asa?

Sotul meu ar renunta la tine chiar si maine, te uraste sa stii, dar din pacate pentru noi mai avem perioada contractuala. Nici sa nu platim nu ar fi bine, ca ne treci pe lista neagra si noi vrem un credit de casa. Dar, nici nu mi se pare corect sa platesc 50 euro ori…nu stiu cate luni, sa renunt la abonament si voi sa va bucurati de bani. Scuza ca suntem intre doua antene nu ne multumeste, vrem antena maine montata in zona, dar nu am vazut niciun demers in acest sens. A vrut chiar sa monteze o antena interioara, dar nici asta nu ati vrut sa o decontati.

M-am saturat sa il vad ca se enerveza cand vorbeste la telefon pentru ca ii pica apelul, sau atunci cand vreau sa il sun pentru ca este acasa si nu reusesc sa dau de el sau când prietenii nostrii ma suna pe mine, pentru ca el, saracul nu are semnal la telefon. Stim ca nu garantati semnalul in casa, dar nici macar in fata blocului nu avem.

V-am scris aceasta scrisoare deschisa ca sa stiti ca vom duce un razboi cu voi. Noi in calitate de CLIENTI ne simtim neglijati, simtim ca nu ne ascultati IAR noi avem o problema reala. Sunt extrem de suparata pentru ca ne ignorati si nu va pasa deloc de noi.

Dupa parerea mea, Orange Romania, ai doua variante, rezolvi semnalul in zona sau il lasi pe sotul meu sa renunte la abonament fara taxe suplimentare. Alta solutie eu nu vad! Vreau doar semnal la telefon! Cer prea mult?

Sotia clientului vostru fidel Lucian Toiu,

Larisa Țoiu-Stan.

Update: Articol Da, chiar se poate!

8 comments

  1. Lucian Toiu · · Reply

    Bine le-ai spus iubirea mea. M-am saturat de nesimtitii astia de la Orange!!! Daca stati in zona cu noi si aveti probleme, lasati un comentariu mai jos.

    1. Da, dar totusi inca eu nu am vazut antena in zona…

  2. […] am publicat pe blog aceasta scrisoare deschisa catre Orange Romania, in care le-am transmis celor de la companie nemultumirea noastra pentru ca nu avem semnal in casa […]

  3. Buna ziua
    , as dori ca sa vin cu o sugestie. Inteleg frustrarea Dvs, insa poate fi posibil ca alti locatari sa ia in considerare achizitionarea unui sistem de amplificare al semnalului. Costurile sunt suportate de catre client, fiind un inconvenient, insa rezolva problema in cele din urma.
    Ma ocup cu distribuirea/ configurarea / instalarea acestor sisteme din 2010, si am intalnit deseori cazuri precum cel al Dvs ; operatorii telecom nu garanteaza semnal in interiorul imobilelor.
    V-as fi recunoscator daca ati putea da informatia mai departe , vecinilor Dvs. Pagina unde se gasesc solutiile este vreausemnal.ro

    Cu stima,
    Catalin Chira

    1. Nu as fi vrut prin acest articol sa va faceti dvs. reclama. Eu am o problema si trebuie ca cei de la Orange sa ne monteze antena promisa. Multumesc oricum

  4. E treaba voastra ca ati optat pentru abonament, daca erati la curent cu problemele nu trebuia sa contractati abonamentul.. E atata concurenta pe piata incat aveti de unde alege. Eu sunt client Prepay, (in trecut am avut doua abonamente) si intr-o luna nu mi-au procesat reincarcarea cu 12E, am sunat, n-au rezolvat, am intrat pe pagina de contact si am trimis o descriere a situatiei impreuna cu declaratia ferma ca ma voi muta la concurenta.. A2-a zi am primit un mail cu scuze si promisiuni de rezolvare de la directoarea dep. relatii cu client, si m-am trezit cu optiunea reincarcata de mine activata si contul de card nedebitat. Free internet o luna.. multumesc Orange. Deci daca nu-ti place, meri la altii.. doar tu platesti, nu?

  5. NU ESTE! Suntem in 2016 si sunt zone in care semnal este foarte slab sau nu este! In timp ce ei se lauda cu 4G!! Si eu mor de nervi in fiecare zi! M-am saturat si de sesizari ca ei sa spuna ca nu au vazut nici un apel intrerupt…si se scuza ca, cu toate ca nu este semnal, nici nu vor monta o antena si sa ne setam telefoanele pe 2G ca poate merge mai bine.
    Sa ma contactati si pe mine daca ati rezolvat ceva…

    1. Noua ne-au montat antena in zona asa cum au promis. Va inteleg pentru ca si noi am facut foarte multe sesizari. In sfarsit din octombrie avem semnal in casa.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

