Gata, rochia e mireasa e vidata, stresul a disparut :)

Asa cum v-am povestit, la targul de mirese nu mi-am vandut rochia, asa ca rochia mea de mireasa a ramas acasa. Cu atat mai bine.

Fiindca ma deranja ca imi ocupa foarte mult spatiu in dulap si nici nu am vrut sa se ingalbeneasca in timp, am cumparat pungi de vidat. Chiar saptamana aceasta sunt la Lidl in oferta, doua pungi de vidat la 16,99 ron, ceea ce nu mi se pare scump.

Eram putin curioasa care vor fi dimensiunile vidului si daca chiar voi economisi spatiu in dulap. Nu m-am ocupat eu de procedeu, sotul meu s-a chinuit cu aspiratorul si cu rochia si eu sunt foarte incantata de rezultat.

Ocupa putin spatiu si macar pot sa o pun oriunde fara sa ma incurce.

Rezultatul:

rochie de mireasa vidata

Acum vreau sa pun si hainele de iarna in cealalta punga si sa fac ordine in casa, ba chiar sa mai cumpar pungi sa pun perne si alte textile voluminoase. Voi ati folosit? Sunt curioasa daca va intra aerul in timp, dar sper totusi ca nu.

Gata, rochia de mireasa e vidata iar stresul meu a disparut.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

