Intamplare reala din viata mea, subiect de carte

Am fost provocata sa ma gandesc ce intamplare reala din viata mea ar face un subiect bun de carte. Am crezut ca va fi mai dificil sa ma gandesc la o asa intamplare, insa am o poveste reala destul de interesanta.

Va povestesc ca intr-o perioada de cativa ani, am fost urmarita de un tip. Ciudat, nu? Am inceput sa imi dau seama in momentul cand imi facea cu mana si se uita atent unde merg. Eram ingrozita cand eu mergeam pe jos spre lucru si el mergea incet cu masina in spatele meu. A fost si mai rau cand vorbea cu mine de parca ma cunostea si eu il igoram, iar inima mea sarea din piept in momentele alea.

Cel mai rau a fost in momentul cand chiar a venit dupa mine, a vrut sa puna mana pe mine si m-a chemat la o cafea. Atunci nu am fost singura si l-a vazut si prietena mea. Eram ingrozita cand mergeam singura pe strada si eram mereu atenta la cei din jurul meu. Pana intr-o zi, cand din intamplare, am gasit o poza de-a lui pe pagina de facebook a unui club din oras. Am facut investigatii, am cautat poze, nume, persoane care sa il cunoasca, numarul de la masina si dupa lungi cautari am aflat cine este.

De atunci, nu mi-a mai fost frica. Am spus tuturor celor din jurul meu cine este si in momentul cand a vrut din nou sa ma sperie, nu a reusit. Am fost puternica si I-am aratat ca nu mai detine el controlul.

Asa ca, de un an sunt linistita. Povestea mea chiar ar putea fi un subiect de carte, aici am facut un foarte mic rezumat. Daca va plac cartile, va sugerez sa nu asteptati sa scriu cartea, poate gasiti ceva care sa va placa la Editura Univers.

În ianuarie, Editura Univers sărbătorește luna Enigma, luna dedicată colecției de cărți polițiste și thrillere, una dintre cele mai vechi serii ale editurii: concursuri, mistere de dezlegat, informații atractive despre cărțile, autorii dar și cititorii Enigma, oferte și reduceri. Mai multe detalii găseşti aici: http://www.edituraunivers.ro/12-enigma

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

