Gone Girl – impresiile mele despre film

Stiu ca v-ati obisnuit sa va scriu in principal despre calatorii sau nunti, insa trebuie sa stiti ca sunt o mare iubitoare de filme si seriale. Mergem la cinema la filme importante, insa de obicei ne place sa stam mai mult sa stam acasa, sa ne uitam la filme la TV-ul smart al nostru si sa avem ceva popcorn de rontait.

Nu am scris niciodata despre impresiile mele despre un film, asa ca, sa vedem daca reusesc sa ma fac inteleasa. Am auzit de la niste prietene de filmul Gone Girl si sincer la inceput am ignorat discutiile despre el. Cand am auzit ca si alte persoane vorbeau depre el, m-a facut curioasa sa vad care este povestea lui.

Asa ca, m-am uitat la trailer pe imdb si mi-a placut. Filmul Gone Girl tine aproximativ doua ore si jumatate si mi-a placut foarte mult, ceea ce se intampla foarte rar. Este un film drama, iar pe parcursul lui nu mi-am dat seama ce o sa se intample, mi-a placut mult ca este imprevizibil si desi faceam tot felul de scenarii, la sfarsit chiar nu s-a terminat cum m-as fi asteptat.

Seamana putin cu povestea Elodiei, insa nu stiu daca Elodia chiar seamana cu personajul feminin principal din film, dar daca ar fi asa, mi-ar placea sa ne anunte, macar sa se bucure Diaconescu. Of, chiar nu m-am putut abtine sa nu scriu asta :).

Poate v-am facut curioasi, asa ca va las sa va uitati la trailer si poate imi dati un feedback despre cum am scris acest articol.

sursa foto

images

2 comments

  1. Alexandra · · Reply

    Probabli nu ar trebui sa mentionezi cum te-ai uitat la film 😀

    1. hahaha, ai dreptate 😀

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

