Nu am fost atenta

Nu stiu daca voua vi s-a intamplat vreodata, eu am fost deja de trei ori am fost neatenta pe strada. Prima data m-am speriat, a doua oara m-am speriat si mi-am dat seama ca am o problema iar a treia oara mi-am dat seama ca trebuie sa fiu mult mai atenta.

De ce? Pentru ca nu am fost atenta!!!

Prima data era sa fiu lovita de un tramvai in piata 700 din Timisoara. Nu m-am uitat bine stanga-dreapta, am inceput sa merg si m-am oprit brusc pe liniile de tramvai, iar in momentul cand eram claxonata, m-am dezmeticit destul de greu. A fost urat pentru ca eram tare stresata in perioada aceea si cel mai nasol a fost ca toata lumea se uita la mine.

A doua oara, in noiembrie, am inceput sa merg din nou pe jos la lucru. Dimineata, pe acelasi traseu de cativa ani mergeam ingandurata la tot ce trebuie sa fac in ziua respectiva. Obisnuita cu masina si cu semaforul de masini, cand stateam la trecea de pietoni ma uitam la semaforul pentru masini (bineinteles ca nu am realizat asta). Cand s-a facut verde, eu am trecut linistita pe trecere si masinile au inceput sa ma claxoneze. Nici acum nu realizez cum am putut sa fac asta si cand am realizat ce am facut, m-am facut rosie de rusine.

Cea mai nasoala experienta si ultima de acest gen, a fost saptamana trecuta, cand m-am dat jos din autobuz si desi m-am uitat stanga-dreapta, am traversat (ilegal) si a trecut pe langa mine o masina la milimetru. Putea sa ma loveasca din plin. A fost si mai aiurea ca tata a vazut toata faza si m-a certat, ca si cum as fi avut cinci ani.

De atunci, am realizat ca trebuie sa fiu mai atenta cand merg pe strada pentru ca nu cred ca am noua vieti ca pisicile.

Sunt curioasa, voua vi s-a intamplat vreoadata ceva de genul?

atentie

sursa foto

2 comments

  1. Știu cum e să mergi pe stradă cu multe gânduri alături. 🙂

    1. da, cred ca atunci când te plimbi te si gandesti la multe. 🙂

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

