Am inceput sa merg (din nou) pe jos

Au trecut aproape șase ani (of, nu imi vine sa cred) de când mergeam pe jos aproape 10 km in fiecare zi prin Timisoara. In toti acesti ani, am facut plimbari de acasa pana la lucru insa nu atat de multe. Pentru ca nu am facut miscare, am acumulat si kilograme in plus. In 2009 am adoptat un stil de viata sanatos, fara sucuri, mancare nesanatoasa si fara sosuri. Am slabit foarte mult si eram tare mandra de cum aratam.

Luna trecuta am scris un articol despre Viena si ma uitam la pozele cu mine de atunci si ce diferente (mari) sunt. Sa stiti ca eu ma accept asa cum sunt, nu sunt complexata si chiar ma simt bine in pielea mea. Totusi, in noiembrie anul trecut am avut tensiunea mare asa ca vreau sa fiu sanatoasa si sa ma pot bucura de viata. Asta inseamna pentru mine sa imi schimb stilul de viata.

Asa ca, de doua saptamani, merg din nou pe jos, de placere. Prima zi a fost foarte grea insa a trecut. Acum merg pe jos cel putin doua ore si ma relaxeaz foarte mult. Merg pe jos pana la lucru, de la lucru pana acasa si unde mai am nevoie pentru ca nu vreau sa iau mijloacele de transport in comun. Nu mai beau sucuri, beau doar apa plata, iar ca aroma pun felii de lamaie si feliute de castravete in apa care ma revigoreaza.

Am si o aplicatie pe S4 – S Health care imi spune cati pasi merg zilnic, cate calorii am ars si ce distanta am parcurs. Nu este cea mai buna aplicatie, insa macar am o situatie aproximativa, fapt care ma face sa imi doresc sa merg pe jos tot mai mult. Marti am mers pe jos 12 km, ceea ce e foarte bineee…

Asa ca, daca doriti sa faceti miscare, va sfatuiesc sa mergeti pe jos dar cel putin o ora in fiecare zi. Daca mergeti pe jos nu dati bani la sala, pe bilete/benzina, o sa va simtiti plini de energie si o sa fiti in forma pentru la vara.

mersul-pe-jos-larisa toiu stan

sursa foto

Incercati, chiar merita!

2 comments

  1. Bravo, miscarea e superbuna…as vrea sa am si eu vointa ta dar dimineata nu ma mai satur de somn si sunt mereu in intarziere iar dupa serviciu nu mai am niciun chef 😦

    1. Multumesc, da, conteaza mult sa faci miscare. Eu sunt si o persoana matinala asa ca mi-e usor sa plec din timp de acasa ca sa ajung la lucru la timp. Dupa job imi place sa merg ca ma relaxez dupa o zi grea. Te pup :*

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

