Milano

Am avut la dispozitie doar cinci ore sa vizitam Milano. Dar le-am folosit foarte bine, mai bine zis am reusit sa vedem ce ne-am propus. Aici va povesteam cum am ajuns in Milano.

milano centrale picturi

Primul lucru care l-am facut când am plecat din Milano Centrale a fost sa luam metroul care ne-a dus în Piata Domului. Un bilet de metrou costa 1,50 euro si este valabil 90 minute. Metroul ne-a lasat chiar in piata Domului. Luci de fericit ce era când a vazut Domul, s-a impiedicat, dar bine ca nu a patit nimic.

larisastan dom milano

As fi vrut sa nu va povestesc asta, dar e bine sa stiti daca planuiti sa ajungeti acolo, ca sa va feriti. Nu m-am putut putut bucura de priveliste pentru ca imediat cum am pus piciorul in piata, un senegalez l-a abordat pe Luci daca nu vrea o bratara handmade pentru ca oricum e gratis. Luci (mi-a povestit dupa) credea ca tipul vroia sa isi promoveze tara, asa ca a acceptat sa ii puna bratara la mana iar eu in tot acest timp ziceam „NO, NO”. Dupa ce i-a taiat surplusul de material din bratara cu o unghiera, zice sa ii dea 2,3 euro pentru Senegal. Eu tot ziceam ca nu avem, ca nu ii dam si m-am enervat foarte tare. Dupa toata scena asta, tipul ii zice lui Luci ca el e bun si eu sunt rea, m-a facut si rasista. In piata cred ca erau cel putin 20 de tipi care faceau asta in piata si erau foarte enervanti pentru ca sunt foarte insistenti. Eu am fost mereu cu ochii pe geanta.

Trecând peste aceasta faza, am admirat Domul care este foarte, foarte frumos, unic, de tip arhitectura gotică lombarda. Dupa ce am facut mai multe poze, am intrat sa il vizitam. Nu costa nimic sa il vizitati, iar la intrare este paza (la fel ca la Vatican) care iti verifica lucrurile. Daca vrei sa faci poze in interior te va costa 2 euro, noi am zis pas.

dom milano larisastan

arhitectura milano dom dom milano arhitectura dom piata domului milano milano dom

Am vrut sa mancam ceva, dar nu era nimic deschis pana la 10 dimineata, asa ca am mancat cate un croissant.

11062689_10153325883828149_3706421509916821361_n

Galeria Vittorio Emanuele milano milano Galeria Vittorio Emanuele

Dupa aceea am admirat Galeria Vittorio Emanuele, despre care am ramas suprins impresionata. Am intrat la PRADA si fetele ca sa ne arate un portofel si-au pus manusi. Luci vroia sa intram si la Louis Vuitton insa era si paza la intrare, mi-a fost chiar rusine.

galerii milano galerie milano louis vuitton galerie milano versace galerie milano pictura galerie milano galerie milano pictura prada

De mancat, am mancat la Burger King-ul de langa Dom. A fost bun si pentru Luci a fost mâncarea perfecta (tot asteapta sa vina Burger King si in Timisoara).

Din piata Domului am mers pe jos catre Castello Sforzesco.

milano mijloc de transport milano 2015 spre Castello Sforzesco 2015 milano milano pe jos milano fantana centru milano

Intrarea este libera la castel, nu ai ce vedea, doar ca te poti plimba si sta pe bancile din curtea interioara.

informatii Castello Sforzesco

Castello Sforzesco intrare libera milano

gradina Castello Sforzesco milano Castel Sforzesco informatii milano Castello Sforzesco interior Castello Sforzesco Castello Sforzesco milano

De la castel, ne-am relaxat in parcul Sempione care pentru mine a fost un mini Central Park. Mi-a placut mult ca puteai face picnic, admira pestii si testoasele. Am strabatut parcul si am ajuns la Arcul de Triumf.

parcul Sempione milano

testoase parcul Sempione lac parcul Sempione parcul Sempione milano lac milano parcul Sempione pod parcul Sempione

arc de triumf parcul Sempione

arc de triumf milano

De acolo nu am avut cum sa luam metroul, asa ca ne-am dus la cea mai apropriata statie si am luat metroul spre Milano Centrale.

Am luat bagajul de unde l-am lasat in Milano Centrale si ne-am dus la panoul cu informatii pentru trenuri. Dupa ce s-a afisat trenul nostru spre Torino, am mers sa validam biletele de tren si ne-am urcat in tren.

milano centrale

Pentru cei 153 km, drumul a durat doar 1h si 30 minute si s-a desfasurat in conditii excelente.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

