Party Tupperware in Timisoara

Saptamana trecuta am primit o invitatie sa particip la un party organizat de Tupperware pentru bloggeritele din Timisoara. Sincer va spun, pana in acel moment nu stiam ce este Tupperware, asa ca imediat am intrat pe google si i-am investigat (daca pot spune asta :D). Mi-a placut ce am vazut si eram interesata sa vad ce e asa de interesant la produsele lor. Daca nu stiti pana acum ce fac ei, va spun pe scurt ca Tupperware Brands Corporation este o companie care comercializează recipiente cu sigiliu revoluționare pentru depozitarea alimentelor.

M-am dus destul de sceptica la party insa cand am ajuns la locatie, doamnele de la Tupperware au fost foarte primitoare si atmosfera s-a incalzit instant. In jurul nostru erau afise si diverse produse. Eram foarte curioasa ce vom face.

DSCN4405

DSCN4414

Ca sa spargem gheata, fetele au deschis doua sticle de vin cu un desfacator care poate fi folosit de oricine (de la mic la mare), nu depui niciun efort si poti savura vinul mai repede. Dupa aceea am pregatit o paine, briose aperitiv si o maioneza dietetica.

DSCN4416

DSCN4421

Tot ce vreau sa va spun este ca nu am stiut pana la party ca poti face un aluat in cateva minute cu un minim efort si fara sa faci murdarie in bucatarie. Eu nu gatesc atat de des, insa cu aceste produse, mancarea se face de la sine.

Noi am gatit o mica parte din tot ce se poate face cu Tupperware insa am avut norocul sa aflam si alte informatii despre produsele lor. Au de exemplu, cutii pentru depozitat la care poti regla ventilatia in functie de ce legume depozitezi. Mie rucola mi se strica in cateva zile daca o tin in frigider insa daca as tine rucola intr-o cutie Tupperware ar putea sa tina pana la o luna.

Au site insa nu poti cumpara produsele online. Ca sa poti cumpara produse de la ei, trebuie sa organizezi un party, asta inseamna retete noi, mancare delicioasa si timp de calitate petrecut cu prietenele. Eu asa voi face cand ma voi intoarce din vacanta, pentru ca imi doresc sa imi achizitionez cateva produse care m-au incantat.

La plecare am primit cadouri si o provocare, sa gatim o retata fiind ajutate de produsele Tupperware. Speram sa ajung sa gatesc pana astazi, dar din pacate nu am reusit. Asa ca, urmeaza ca zilele urmatoare sa fac asta.

Daca v-am facut macar curioase, aflati ca timp de peste 60 de ani, compania și-a extins activitatea în peste 85 de țări din întreaga lume. În Europa, piețele cu tradiție sunt Germania, Austria, Italia și Franța, unde Tupperware este prezentă de peste 30 ani, în timp ce în România și Bulgaria compania s-a deschis în mod oficial în aprilie 2011. Cand am postat poza pe facebook de la intalnire, am aflat ca o parte din prietene mele deja folosesc Tupperware si au chiar produse de peste 11 ani din Germania.

Daca vreti produse, va sfatuiesc sa organizati un party Tupperware. Eu am contactele pentru persoanele din Timisoara asa ca puteti sa imi scrieti pe privat si vi le dau cu mare drag sau puteti sa ii contactati pe site.

DSCN4438

4 comments

  1. Vali Crintea · · Reply

    adevarul este ca au niste produse inovative si interesante!

    1. asa e 🙂 am fost la o verisoara in Germania si avea bucataria plina de Tupperware, chiar si de 20 ani 🙂

  2. Alexandra · · Reply

    eu as vrea contactele celor din TM. Mersi!

    1. Sigur, ti le trimit astazi pe email. O zi frumoasa sa ai!

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

