Calatoria noastra de vis – Eurotrip 2015

Asa cum o parte dintre voi stiti, am fost plecati doua saptamani intr-un mini tur la Europei cu masina. Ne-am dorit acest tur de sase ani, dar întotdeauna s-a întamplat cate ceva sau nu aveam bani si nu am putut sa mergem. Chiar am avut o vacanta minunata, a fost calatoria noastra de vis sau mai bine zis Eurotrip 2015.

Totul a inceput in luna ianuarie a anului acesta in timp ce cautam oferte si destinatii pe site-ul wizz. Atunci am vazut ca aveau reduceri la zboruri pentru Bruxelles si vroiam sa cumparam bilete. Dar aveam o mare problema. Bruxelles este foarte aproape de Amsterdam, Bruges, Paris, bineinteles in directii diferite. Atunci am zis ca poate vara aceasta facem un mini tur sa le includem pe toate. Zis si facut, ne-am pus pe facut calcule in excel (benzina, cazare, bani de cheltuiala) si am zis sa vedem daca vom reusi sa avem banii necesari si daca o sa ne putem lua concediu doua saptamani.

Nu stiu de ce, dar nu credeam ca o sa mergem. Imi era mereu frica ca poate o sa se intample ceva si sa o sa se anuleze calatoria noastra de vis, asa cum o numim noi.

Din fericire, toate lucrurile s-au asezat si am plecat in calatoria noastra pe 7 iunie. Mini turul nostru a cuprins urmatoarele orase:

Salzburg

Salzburg mini tur

Munchen

Munchen de vizitat

Stuttgart

Stuttgart am vizitat

Vaihingen an der Enz

DSC03686

Amsterdam (Cartierul Rosu si Biserica Veche, La pas prin Amsterdam,

Parcul Vondel si croaziera pe reteaua de canale)

superb Amsterdam

Bruxelles (Mini Europa, Atomium)

atomium bruxelles frumos

Bruges (Choco-Story, Muzeul Ciocolatei din Bruges)

bruges foarte frumos merita vizitat

Oostende

ostende marea nordului

Paris

paris

Disneyland

DSC06268

Strasbourg

strasbourg frumos

Cascada Rheinfall

cascada rheinfall elvetia

Castelul Neuschwanstein

castelul neuschwanstein

Pandorf

pandorf cumparaturi

Am parcurs 4861 km dar au fost cei mai frumosi km pe care i-am parcurs in toata viata mea.

km road trip tur europa

Foarte multe persoane m-au intrebat cat costa o vacanta de genul acesta si cred ca vacantele costa in functie de buzunarul fiecaruia. Noi am facut inainte de calatorie o verificare la masina, ne-am facut asigurari de sanatate (50 ron/pers) si asigurare pentru masina (50 lei/14 zile).

Va pot spune ca pe noi benzina ne-a costat 500 euro, rovignetele – taxele de drum pentru Ungaria, Austria, Franta, Elvetia 150 euro pentru ca in Germania, Olanda si Belgia nu am platit nimic, cazarile ne-au costat 300 euro (doar 5 nopti de cazare pentru ca am avut noroc ca avem familie iubitoare in straintate care ne-au cazat la ei). In rest am avut nevoie de bani pentru parcarea masinii (unde nu a avut hotelul gratis), transport in comun (unde au fost distantele mari), taxe intrare obiective (cea mai ieftina intrare a fost 7 euro/persoana si biletul cel mai scump 90 euro/persoana la Disneyland), suvenituri (multe locuri, multi prieteni) si mancare (10 euro este aproximativ o masa/o persoana in straintate) sa zicem o medie de 50 euro/zi/persoana.  Oricum, nu regretam nimic, a meritat totul!

Pana la aceasta calatorie, orasul meu preferat a fost Praga, insa acum m-am indragostit de Bruges.

bruges de vizitat

O sa va povestesc despre fiecare loc vizitat si o sa pun poze, multe poze!

2 comments

  1. Luana Murgu · · Reply

    Sa curga povestile!

    1. Da, incep sa scriu despre fiecare locatie 🙂

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

