Amsterdam – Parcul Vondel și croaziera pe reteaua de canale

Asa cum va spuneam in articolele anterioare, m-am indragostit de Amsterdam si nu as mai fi plecat din oras. In a doua si ultima zi petrecuta in oras, ne-am plimbat prin parcul Vodel si am facut o croaziera pe reteaua de canale din oras.

Luci mi-a tot spus sa vizitam Parcul Vodel insa eu nu eram asa convinsa ca merita, preferam sa vad altceva. Insa, când am ajuns acolo, nu as mai fi plecat. Deci clar merita sa il vizitati daca mergeti in Amsterdam. Parcul este situat in apropierea Muzeului National – Rijksmuseum si a Muzeului Van Gogh si este cel mai mare parc din Amsterdam si unul dintre cele mai cunoscute parcuri din Olanda.

Vodelpark-Amsterdam

Este plin de verdeata, locuri de joaca pentru copii in aer liber (catarat etc.) si multe iazuri. Din cate am inteles, vara sunt organizate spectacole de teatru si reprezentatii muzicale in teatrul in aer liber din parc. Acestea au loc cinci zile pe saptamana iar intrarea este libera.

vodelpark parcu-vodel-vizita parcul-vodel-amsterdam

loc-de-joaca-vodel-parc

statuie-amsterdam

La un moment dat, am vazut un pod si mi-am imaginat ca sunt in New York, in Central Park, pe podul care apare in filmele americane.

plimbare-prin-parcul-Vodel

Oricum, mi-a placut foarte mult plimbarea aici si am admirat si bicicletele lor in care isi plimba copii, alimentele si orice altceva care incape acolo.

bicicleta-amsterdam

Dupa aceea am mers catre Muzeul Diamantului si catre Muzeul National (Rijksmuseum). Aici am descoperit semnul cu I AMSTERDAM. Chiar mi-ar fi parut rau sa nu ajungem si noi la el. Pacat doar ca erau foarte multe grupuri si cu greu am facut si noi cateva poze acolo.

muzeul-diamantelor-amsterdam muzeu-amsterdam-diamante iamsterdam-semn parc-litere-amsterdam litere-amsterdam-amplasare muzeul-national-amsterdam

Am facut o plimbare pana la Gara Centrala si de acolo am plecat cu barca intr-o croaziera pe reteaua de canale din Amsterdam. Era o croaziera pentru 100 de obiective de vazut intr-o ora. Noua ne-a placut si a fost foarte fain pentru ca era si ghid in limba engleza si ne indica exact unde sunt obiectivele. Am platit cred ca 24 euro impreuna, insa s-a meritat.

croaziera-retea-amsterdam tehnica-nemo-amsterdam canal-croaziera amsterdam-croaziera papuci-specifici-olandezi statie-barca-amsterdam

Mi-a placut foarte, foarte mult orasul! Merita vizitat si stat macar patru-cinci zile ca sa te poti bucura cu adevarat de el. Eu sper din suflet ca ne vom intoarce aici, mai vreau sa vad cateva muzee pe care nu am reusit sa le vizitez acum.

Puteti vedea mai multe poze aici.

Acest articol face parte din mini turul Europei de anul acesta!

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

