Eurotrip 2015 – Bruges

Am plecat din Bruxelles in jur de ora 15:00 si am ajuns in Bruges la ora 17:00. Ar fi trebuit sa facem aproximativ o ora, insa era foarte aglomerata autostrada la intrarea in Gent.

De la iesirea de pe autostrada, am facut mai putin de 5 minute pana la Value Stay Bruges, hotelul unde ne-am cazat. Stilul mi s-a parut tipic american si mi-a placut mult. Pe camera am platit 47 euro pentru o noapte, deoarece am facut rezervarea cu doua luni inainte de pe bugdetplaces.com. Parcarea a fost gratis, deci in Bruges am platit cel mai putin pentru cazare din toata calatoria (in afara de orasele unde ne-a cazat familia).

hotel-bruges-ieftin-frumos hotel-bruges-ieftin-frumos-value-stay hotel-bruges-ieftin-frumos-camera-be-housing hotel-bruges-ieftin-frumos-cazare-hotel

Am avut o camera perfecta pentru doua persoane, cu usi duble, frigider, congelator, TV, cuptor cu microunde, fierbator apa si baie privata cu dus. Chiar va recomand cu drag, mi-a placut foarte mult aici. Recunosc ca as fi stat cu zilele, dar oricum am promis ca ma voi intoarce pentru cel putin o saptamana.

Masina am parcat-o la Gara Centrala, unde parcarea costa doar 2 euro pe zi si sunt locuri suficiente. Este cea mai ieftina parcare, chiar mai ieftina ca in Romania. Mi-a placut mult gara lor, este foarte curata si ingrijita, nu se compara deloc cu ce este la noi.

gara-bruges-frumoasa-parcare-ieftina

Langa gara, este chiar un parc public unde traiesc iepuri. Nu imi venea sa cred ca vad iepurasi prin parc, chiar mi s-a parut ceva incredibil ca nu sunt furati.

bruges-iepuri-parc

De la gara, traversezi strada si ajungi intr-un parc. De aici pasesti in lumea medievala iar arhitectura orasului este unica in lume. Atat de incantati eram, incat nici nu ne-am uitat pe harta, pur si simplu ne-am pierdut pe strazi de placere.

arhitectura-case-bruges bruges-arhitectura-case bruges-oras-superb-medieval

In drum spre centrul istoric din Bruges, am admirat canalele si casele. Se spune ca Bruges este Venetia Nordului. Te opresti din minut in minut sa faci poze, mereu vezi ceva mai interesant si frumos. Bruge e un orasel medieval din inima Flandrei insa am avut noroc ca ne-am descurcat cu engleza si nu am fost nevoiti sa intelegem flamanda.

bruges-cladire-mancare

Localnicii sunt foarte amabili, un domn chiar a povestit cu noi si ne-a spus ca in Bruges nu exista rata a criminalitatii. Sunt atat de deschisi incat a vrut sa faca o poza cu mine.

bruges-localnic

bruges-plimbare-canale bruges-frumos-unic

Cand am ajuns in centrul istoric, m-am pus jos langa o statuie si am inceput sa admir cladirile. Va spun sincer ca aveam impresia ca nu sunt in acest secol. Centrul orasului este parte a patrimoniului UNESCO. Bruges-ul este un exemplu de asezamant istoric medieval, care si-a pastrat cladirile originale de-a lungul secolelor, iar constructiile gotice fac parte din identitatea orasului.

centru-primaria-bruges centru-primaria-bruges-cladiri centru-istoric-bruges centru-istoric-bruges-desosebit centru-istoric-bruges-vizita

Cel mai cunoscut obiectiv din centru istoric al orasului este Turnul Belfort. Acesta a fost construit in secolul al XVIII-lea. Pentru ca sa il vizitati, trebuie sa urcati cele 366 trepte si in acest mod puteti admira mecasnismul ceasului care are 47 de clopote.

turn-belfort-bruges turnul-belfort-bruges

Noi din Bruges am adus suveniruri constand in magneti si ciocolata. In Bruges, unul din doua magazine era plin cu ciocolata si era imposibil sa nu vrei sa intri, totul arata prea bine iar ciocolata este foarte, foarte buna.

ciocolata-bruges suvenir-ciocolata-bruges bruges-ciocolata

Noi am vizitat in Bruges si Muzeul Ciocolatei, dar de care o sa povestesc mai multe intr-un articol separat, deoarece contine prea multa istorie dulce.

muzeul-ciocolatei-bruges

Pe langa arhitectura frumoasa, Bruges are si mori de vant. Am vrut neaparat sa le vedem, asa ca am facut o plimbare pana la ele, sunt pozitionate la 20 de minute de mers pe jos de centrul istoric.

mori-de-vant-bruges

Oricum, dupa parerea mea, tot orasul este un obiectiv si aproape fiecare strada merita vizitata. Sambata este un targ cu obiecte vintage. Mie mi-a placut mult un elefantel pentru decor, insa era totusi prea scump, chiar si la mana a doua.

bruges-targ-obiecte canal-bruges piata-libertatii-bruges

Eu m-am indragostit de oras, se potriveste perfect stilului meu! Este un oras fermecator, are un centru istoric unic, canale romantice si multa ciocolata.

Mai multe imagini din Bruges le puteti vedea aici.

Acest articol face parte din mini turul Europei de anul acesta!

2 comments

  1. Silviu Ioan · · Reply

    Am vazut mai multe orase din UE, dar deocamdata Bruges este , in topul meu, pe locul 1.

    1. Silviu sa stii ca si pentru mine este numarul 1!

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

