Choco-Story, Muzeul Ciocolatei din Bruges

Așa cum vă povesteam aici, am fost să vizităm Muzeul Ciocolatei din Bruges. Adresa lui este Wijnzakstraat 2 (Sint-Jansplein) 8000. Din piata centrala, cu spatele la turnul Belfort, pe partea cealalta a pietei in partea dreapta se afla strada Vlamingstraat. Mergeti pe ea iar apoi faceti dreapta pe prima strada pana la Sint-Jansplein. Pe coltul din stanga veti vedea Muzeul Ciocolatei.

choco-story-bruges-muzeu-ciocolata

Taxa de intrare pentru adulti este de 8 euro/persoana, pentru studenti/elevi si adulti peste 65 ani pretul este de 7 euro/persoana, pentru copii intre 6 si 11 ani costa 5 euro/persoana iar pentru prichindeii sub 6 ani intrarea este libera. Daca combinati biletele cu alte muzee, pretul intrarii este mai ieftin. Cand platesti biletul, primesti si o tableta de ciocolata, care este foarte buna.

choco-story-ciocolata-bruges choco-story-ciocolata-bruges-pret-intrare

Aici am putut vedea diverse sculpturi in ciocolata dar si o istoria aparitiei ciocolatei. Am descoperit cum s-a transformat cacao in ciocolata si am aflat aspectele sanatoase ale ciocolatei belgiene.

muzeul-ciocolatei-bruges muzeul-ciocolatei-bruges-mayasi muzeul-ciocolatei-bruges-cacao

A fost interesant sa invat care este diferenta intre ciocolata. Pacat ca nu am putut face o poza mai frumoasa, dar erau si altii interesati :).

diferenta-ciocolata-bruges-muzeu

Ce mi-a placut la acest muzeu a fost ca a rulat si un filmulet de 10 minute in care iti povestea cum era adusa cacao. In plus, am vazut si o demonstratie a unui patiser care ne-a aratat cum se face ciocolata.

muzeu-ciocolata-bruges muzeu-ciocolata-bruges-istorie muzeu-ciocolata-bruges-degustare muzeu-ciocolata-bruges

Pentru ca am vazut la muzeu cat de frumoase sunt cutiile de metalic pastrate de zeci de ani, din Bruges mi-am cumparat si eu o cutie de ciocolata, ca sa o am amintire.

La sfarsitul turului, te poti opri si in magazinul muzeului. Noi ne-am achizitionat de la Choco-Story tablete de ciocolata si un magnet.

muzeu-ciocolata-bruges

Mai multe imagini din Bruges și de la Muzeul Ciocolatei le puteti vedea aici.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

