Mă simt iar copil

Eu mă simt iar copil în momentele în care mă joc și uit de problemele zilnice, chiar și pentru zece minute.

Pe langă faptul că iubesc călătoriile, mă consider o persoană normală care câteodată dă în lumea copiilor. Mă pregăteam zilele trecute să scriu articolul mult promis despre Paris, însă navigând pe internet, am intrat din nou să ma joc online pe  www.xjocuri.com.

Pasionată de Disneyland și de Minnie Mouse (personajul meu preferat), am făcut cateva puzzle-uri amuzante care mi-au binedispus ziua. Luci, sotul, se amuza că mă joc pe internet, tot făcea glume, însă i-am zis ca îmi face bine și că pe mine mă relaxează foarte mult. Cautand pe site, am descoperit noile jocuri 2015, în care se pot juca două persoane. Poate nu vă vine să credeți, însă l-am convins pe Luci să ne jucăm. A fost foarte grea alegerea, deoarece sunt foarte multe posibilități. Pana la urma, ne-am decis și ne-am pus să ne jucăm Monopoly cu monștrii, însă bineînteles că eu nu am castigat.

jocuri-online-2015-monopoly

Pe site sunt foarte multe jocuri, începand de la jocuri cu animale, eroi din desene și filme pana la jocuri de strategie. Cu sigurantă sunt jocuri pentru toate categoriile de varste, asa că dacă vreți o mică pauză din lumea reală, puteți să vă jucati și să uitați de stresul cotidian.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

