Paris și întalnirea cu Turnul Eiffel

Întotdeauna mi-am dorit să vizitez Parisul și mai ales să văd Turnul Eiffel. Din fericire, anul acesta nu l-am admirat în fotografiile prietenilor, ci l-am fotografiat chiar eu.

turnul-eiffel-paris-mancare-relaxare

Am plecat din Oostende spre Paris sambata după-masa la unchiul și verișorul meu, Paul. De la intrarea în Franța pana în Paris am plătit aproximativ 20 euro pentru autostradă. De la intrarea în oraș, pana la locuința lor, am făcut cred că o oră, fiind foarte aglomerat.

I-am revăzut cu mult drag și am făcut cunoștință și cu prietena verișorului meu, Denisa, care este foarte simpatică. După cateva povești și un duș, ne-au invitat să facem o plimbare prin Paris și să vedem turnul Eiffel seara. Am avut noroc cu Paul și Denisa, pentru că cunosc foarte bine orașul și ne-au plimbat să vedem toate obiectivele importante (mulțumim încă o dată, a fost super fain!!!).

După o plimbare cu mașina prin Paris, ne-am cumpărat de mancare la pachet și am mers spre turn. Întâlnirea cu Turnul Eiffel a fost foarte emoționantă, mi-a placut enorm și as fi stat acolo ore întregi! Ne-am așezat pe iarbă și am mancat privind turnul. Sincer, in momentele acelea aveam impresia că visez, atmosfera este inedită. Nu se compară niciun alt obiectiv din lume cu Turnul Eiffel, e unic!

paris-turn-eiffel-seara

Erau foarte multe persoane care se relaxau pe iarba din fata și din spatele turnului Eiffel, toata lumea era vesela si atmosfera foarte linistita. Desi era aproape miezul noptii, in zona turnului era plin de oameni care se plimbau iar la ore fixe luminitele din turn clipocesc.

Serios, cum să nu iți placă?! Eu m-aș întorce acolo oricând!

turn-eiffel-paris-lumini-miezul-noptii

turn-eiffel-paris-seara-lumini

sena-seara-paris

După întâlnirea cu turnul, am avut doua zile în care am vizitat Parisul și o zi am fost iar copii la Disneyland Paris! Urmează să vă povestesc!

Acest articol face parte din mini turul Europei de anul acesta!

4 comments

  1. Frumoase poze ai făcut în vacanță!

    1. Multumesc, ma ajuta si aparatul…;)

  2. Ți-ai făcut niște amintiri tare frumoase! 🙂 Super!

    1. Asa este! Aceasta calatorie a fost minunata! Mereu imi voi aminti cu drag de ea!

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

