Furios și Iute 8 în format IMAX la Cinema City

Ce bine e atunci cand ești părinte și poți pleca 2-3 ore de acasă să te relaxezi iar copilașul rămane cu bunicii. Dar e și mai bine cand mergi să vezi un film, așa cum am facut noi aseară. La film nu te deranjează nimeni, nu îți verifici telefonul din 5 în 5 minute, efectiv intri în alta lume…sau cel puțin așa pățesc eu la filmele care îmi plac.

Cred că seria de filme Furios și Iute este destul de cunoscută, așă că noi aseara am fost la cel mai nou film, “The Fate of The Furios” la Cinema City din Shopping City Timisoara.

De film pot să vă spun că sigur o să vă placă și că e foarte faină toată acțiunea, mi-a plăcut foarte mult. Mașini puternice, terorism, trădare, familie ar fi cuvintele cu care aș descrie filmul. Faptul că am fost să îl vedem în sala T-Imax m-a făcut să simt că am facut parte din film, atat de reale mi s-au parut scenele.

Nu e primul film care îl vedem în format IMAX. Ne place mult acest format deoarece ecranul se întinde de la podea la tavan și de la un perete la altul. De asemenea forma ecranului este curbată și indiferent de locul ocupat în sala vezi filmul la fel de bine.

Înainte sa ajungeți la cinema, puteți să vă uitați la trailer în format IMAX: www.youtube.com/watch?v=HUmKU8zbVZk

Vizionare placută la acest super film și astept impresii despre IMAX!

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

