Cu copil mic in mijlocul epidemiei de rujeola

In fiecare dimineata, de obicei inainte sa se trezeasca Teodora, citesc stirile pe telefon. Astazi, aflu cu tristete ca un bebelus de 3 luni a murit in Timisoara din cauza rujeolei. De asemenea citesc comentariile la articol si ma ingrozesc: unii spuneau ca nu e bine sa vaccinezi, altii vorbeau de Olivia Ster si altii complet pe langa subiect dar cu injuraturi si alte cuvinte oribile.

S-a gandit cineva cum e sa fii parintele acelui bebelus? S-a pus cineva in pielea parintilor? Cineva care a comentat aiurea la acel articol s-a gandit ca copilasul acela avea dreptul sa traiasca si ca parintii lui nu isi vor reveni nicioadata din asta?

Eu fac parte din categoria parintilor care asteapta sa le faca vaccinul copiilor, la pragul de 9 sau 12 luni. Va spun din experinta ca e groaznic sa astepti sa faci un vaccin pentru ca iti e frica de pentru viata copilului tau.

Epidemia asta de rujeola e in intreaga tara dar cele mai afectate judete sunt Caras Severin, Timis si Arad iar noi in Timisoara locuim si la Resita mergem des deoarece este orasul natal al sotului meu.

Noi am incercat sa nu o ducem deloc in spatii comerciale si am reusit pentru ca ii avem pe bunici foarte aproape pentru ca cele mai periculoase mi se par mall-urile. Dar cei care nu au ajutoare ce sa faca…sa nu mai manance, sa nu se imbrace asa ca nu ai ce face si mergi. De asemenea, pe copii care sunt in colectivitate si fac parte din familie ii intrebam constat daca cineva din scoala a facut rujeoala. In parc am mereu grija sa nu intre in contact cu alti copii necunoscuti dar nu poti sa ii feresti mereu.

Teodora acum e bolnavioara si chiar ar fi trebuit sa mergem la urgente cu ea intr-o seara dar am preferat sa nu mergem la spital pentru ca imi era frica sa nu ia ceva de acolo. Am luat alte masuri dar am zis ca evitam spitalul daca putem. Asa de frica imi e de rujeoala…

Ideea e urmatoarea, am scris acest articol pentru ca e groazic, oribil sa fim in acest secol si sa ne fie frica sa iesim afara. Sunt suparata si indignata.

Ii rog pe cei care nu cred in vaccinuri sa se documenteze mai bine si din surse oficiale pentru ca nimeni nu vrea sa fie un parinte fara copil…exista vreo denumire la parintii care si-au pierdut copii?

In luna mai vom face si noi vaccinul, de abia astept! Totodata sper ca parintii care nu si-au vaccinuat copilasii sa deschida bine ochii si sa se documenteze mult mai bine!!!

Sursa fotografie: Coalitia Romania Sanatoasa de pe facebook

One comment

  1. Lucian Toiu · · Reply

    Foarte bine spus iubire.
    Din pacate in ziua de azi e dificil sa fi parinte si asta o spun cu mare parere de rau. Mai rau imi pare ca cel mai mare pericol pentru copilul meu este parintele copilului care nu este vaccinat. Si mai trist este ca evitam sa facem un vaccin pentru ca am auzit din stanga si din dreapta ca daca facem acel vaccin, copilul poate dezvolta fel de fel de afectiuni ceea ce este foarte gresit.
    In era technologiei, cand avem access la atatea informatii si avem metode medicale de a ne verifica copilul acasa pentru o predispozitie la diferite boli, continuam sa evitam vaccinurile si riscam vieti ale altor copii care nu au primit un drept fundamental la viata din cauza unor parinti dezinformati.
    Un copil se poate verifica incepand de la 6 luni de catre proprii parinti, in confortul propriei case, daca are o predispozitie la autism de exemplu. Sunt testari validate de catre medici autorizati sa faca acest lucru.
    Asta pentru parintii care refuza sa faca ROR-ul cu scuza ca au auzit ca acest vaccin poate declansa autismul.
    Niciun parinte nu are vreo scuza pentru a refuza un vaccin pentru propriul copil, vaccin care nerealizat poate provoca moartea unui alt copil care nu are nici macar o sansa la viata.
    Think before you act. Document every decision. Each life is important.

Leave a Reply

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O parte din Mine

Alege sa trăiești, alege să iubești chiar dacă îți este greu....lângă tine e mereu Dumnezeu! :))))

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

Andreea Cristea Travel

Calatoreste cu Andreea Cristea

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

RĂZVAN NOVAC PHOTOGRAPHY

CĂLĂTOR, FOTOGRAF, BLOGGER

