Oostende, Marea Nordului

Când am plănuit călătoria prin Europa, Oostende nu se numara printre locurile pe care doream să le vizitam, deoarece nu știam de această stațiune. Cu câteva zile înainte să plecam, am văzut pe facebook un comentariu la o poza a tomatei și atunci am aflat că Oostende se află la 30 km de Bruges.

De la Bruges până la Oostende faci 10 minute pe autostradă. Noi am fost în luna iunie și am parcat gratuit într-o parcare amenajată aflată la 5 minute de plaja. Ne-a spus un localnic că numai în lunile iulie și august parcarea este cu taxă.

oostende-marea-nordului-parcare-plaja

Mi-a plăcut mult că faleza era foarte îngrijită, erau bănci amplasate ca să poți privi marea și să te odihnești.

faleza-oostende-marea-nordului-plaja-belgia oostende-mare-belgia-plimbare-masina-tren-bruxelles

Batea vântul foarte tare când am ajuns acolo așa că nici nu s-a pus problema să facem baie și plajă. Oricum, cu picioarele tot am intrat și apa era foarte rece. Prietena mea a fost la începutul lui august în Oostende, însă nici atunci vremea nu a fost de plajă. Am impresia că acolo mereu este mai frig.

oostende-mare-rece-cum-ajung oostende-marea-nordului oostende-curat-frumos-masina eurotrip-oostende

În toată plimbarea până la mare, am adunat și câteva scoici de pe plajă, pe care am vrut să le dăm cadou, însă acum am realizat că acestea sunt încă în mașină.

scoici-suvenir-oostende

Mă bucur mult că în excursia asta am reușit să vedem și marea. Chiar mi-ar fi plăcut să mă plimb mai mult prin stațiune, însă în același timp așteptam să ajungem în Paris.

fericire-oostende-mare-belgia

Acest articol face parte din mini turul Europei de anul acesta!

4 comments

  1. Foarte frumoase imagini! M-ai încântat prin redarea atât de minuțioasă!

    1. Cu drag! Ma bucur ca ti-a placut articolul 😉

  2. Pozele cu marea mi-au amintit de scurta dar atat de incantatoarea excursie de la Scheveningen, in Olanda. Si eu mi-am bagat picioarele in Marea Nordului si tare rece mai era…chiar si vara, in august…ce sa mai zic de primavara asta cand am revenit acolo si tot aia am facut: mi-am bagat picioarele in ea de mare…asa de mare cum este!!! 🙂

    1. Ileana, bine ca mi-ai spus ca e tot rece, sa nu imi fac iluzii ca poate fi calda. Te pup si calatorii frumoase in continuare!

Leave a comment

united colors of mihaela

Colorful life journal, about vacations, concerts, books and experiences.

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Alex Vivat

O parte din Mine

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Dorina Danila

Doar un blog

ganduricuaripi

Ganduri ce vor sa evadeze, sa zboare, sa experimenteze